Jagodowo - Lioele Nail Color

czwartek, 30 sierpnia 2012

Dzisiejszy post powinien ukazać się dawno temu, w parze z postami o tematyce outfitowej, w których kompletowałam sukienkę i buty na wielkie wyjście (KLIK). Wielkie wyjście udało się przednio, mój imprezowy zestaw zdał egzamin celująco, ale ale... nie o tym :) Zapomniałam pokazać Wam lakier, który miałam tego dnia na paznokciach. Zależało mi na wyrazistym efekcie z użyciem jednego koloru. Postawiłam - dość przewrotnie - na odcień jagodowy - właśnie ten:
O lakierach Lioele pisałam przy okazji prezentacji wakacyjnego, rozbielonego miętuska (KLIK). Jagoda jedynie potwierdziła moją opinię - Lioele to, póki co, najtrwalsze i najlepsze lakiery do paznokci, które posiadam w swojej kolekcji. Żadna inna marka nie oferuje takiej jakości i wytrzymałości. Miętowy lakier nosiłam namiętnie w czasie wakacyjnego wyjazdu. Po 11 dniach, pomijając odrosty, wyglądał jak nowy. Z lakierem jagodowym sprawa ma się bardzo podobnie - z bazą i topem można nosić go naprawdę długo, do znudzenia :)
Odcień, który posiadam to Blue Purple (nr 18). To połączenie niebieskiej bazy z paroma fioletowymi tonami. Przypomina mi koktajl jagodowy :) Lakier nie posiada drobinek ani innych błyskotek. Jest kremowy, ale kryje bez zarzutu.
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek Citra I, warstwę bazy 3 w 1 KIKO, dwie warstwy lakieru Lioele oraz top coat Poshe. 
Jak się Wam podoba jagodowa wersja Lioele? Przyznam, że to jeden z moich ulubionych lakierów. Pięknie prezentuje się na paznokciach, a przy tym zaskakująco dobrze współgra z garderobą. Nosimy się często i z przyjemnością :) Polecam!

- pojemność: 15 ml
- cena: 22,46 zł
- dostępność: sklep internetowy MyAsia (KLIK)

Podobne wpisy

124 komentarze

  1. Odcień śliczny, szkoda, że na razie taki mały wybór kolorów mają, bo mam już podobne do tych ze strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, rzeczywista oferta lakierów Lioele jest potężna!

      Usuń
  2. genialny kolor!!! jednak ja nie potrzebuje aż tak trwałych lakierów ;) zwykle zmieniam kolor po 2-3 dniach :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, choć dobrze wiedzieć, że w razie czego można go nosić przez dłuższy czas.

      Usuń
  3. Kuszą mnie strasznie te lakiery odkąd pokazałaś miętowy. Chyba trzeba będzie w końcu spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, choć ręczę tylko z kolory, które miałam okazję nosić na paznokciach. Dziewczyny zgłaszały, że nie wszystkie odcienie mają podobnie dobrą trwałość.

      Usuń
  4. Przepiękny. Lubię takie kremowe wykończenie lakieru.
    Przypomina mi nieco mój Maxfactor, kolor Lilac lace, 130 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście - są podobne, choć Lilac Lace nieco bardziej fioletowy :)

      Usuń
    2. Z naciskiem na 'nieco" :P
      Tak czy siak, oba to pyszne, jagodowe koktaile :)

      Usuń
  5. na mnie te lakiery aż tak dobrego wrażenia nie zrobiły jak na Tobie, bez top coata nie trzymają się w ogóle :( mam kolor mleczno-niebieski na kciuk trzeba i trzy warstwy nałożyć. I ten zapach..jakiś dziwny. Ale kolory piękne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jesteś drugą osóbką, która zgłasza zarzuty wobec Lioele. Zastanawiam się, z czego mogą wynikać rozbieżności. Być może bardzo jasne kolory źle się noszą? Swoją drogą, lakier nakładam zawsze pomiędzy bazę i top, nigdy nie próbowałam nosić go solo, być może wtedy istotnie nosiłby się kiepsko...

      Usuń
    2. opis sugeruje nakładać go na bazę,bez niej nie nakłada się tragicznie, tzn robią się smugi

      Usuń
    3. A widzisz... Ja zawsze stosuję bazę, ale to raczej z obawy przed przebarwieniami.

      Usuń
    4. dobrze, że mi PayPal nie działał, bo miałam więcej zamówić ha. ja na ebay dałam coś koło 19 zł z przesyłką więc taniej jest

      Usuń
  6. Piękny!! I znowu nie mogę się napatrzyc na Twoje piekne paznokcie!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale jak widać na zdjęciach, moje skórki potrzebują regeneracji :)

      Usuń
  7. Właśnie ten odcień zamówiłam skuszona Twoją poprzednią recenzją. Niestety utknął na trasie Korea Płd. - Polska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca się ściągać go z eBay'a?

      Usuń
    2. zapłaciłam dokładnie 20,21 PLN. Z polecanego przez Ciebie sklepu 22,46 plus przesyłka pewnie 6? Jeśli dojdzie, to się opłaca :)

      Usuń
  8. Ładny, mimo iż nie przepadam za fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie fiolet - to coś po środku - jagoda :>

      Usuń
  9. Czekałam na recenzję tego lakieru. Trwałość rzeczywiście rewelacyjna! I kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie lubię ten lakier! Moim zdaniem jest znakomity!

      Usuń
  10. Piękny kolor! Na Twoich paznokciach wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest śliczny :) W moim kuferku brakuje właśnie takiego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiesz za czym się rozglądać :)

      Usuń
  12. Łał!! Uwielbiam takie kolory! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo poodba mi sie to ze twoje pazurki sie zawsze blyszcza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zasługa topu - tym razem Poshe :)

      Usuń
  14. Jaki piękny kolor!! Zna ktoś może jakiś odpowiednnik takiego koloru z innych lakierów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domka pisała, że Flormar ma takie w swojej ofercie :)

      Usuń
  15. Kolor świetny, cena też ok, tylko szkoda, że te lakiery są tak mało dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle skoro można je kupić w polskim sklepie :)

      Usuń
  16. Świetny! Zdecydowanie pasuje do tamtej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ładnie się wszystko skomponowało :)

      Usuń
  17. piekny jest ten kolor. Niestety albio ze mna cos jest nie tak, albo juz ssamam nie wiem, bo na mnie one w ogole się nie trzymaja - 2 dni i juz poodpryskiwane:(

    OdpowiedzUsuń
  18. *.* wspaniały kolor, z chęcią bym taki przygarnęła ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny jest! a na Twoich paznokciach to już w ogóle wygląda nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje komentarze! Pisz mi więcej! :D :*

      Usuń
  20. Ale piękny kolor, sama bym taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekałam na tą Twoją recenzję i się doczekać nie mogłam i zamówiłam 2 kolory :) właśnie ten jagodowy (jeszcze go nie wypróbowałam) i taki nudziakowo-łososiowy. wytrzymał na moich paznokciach 2 dni, a użyłam i bazy i wysuszacza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj koniecznie jagódki - jasne kolory chyba nie trzymają się najlepiej :/

      Usuń
  22. noo kolorek pierwsza klasa, czasem niebieski czasem fiolet, podoba mi sie to ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej w nim chyba niebieskiego, ale fiolet ładnie się wkomponowuje :)

      Usuń
  23. ahhh jest piekny! chetnie wyprobowalabym te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny kolor, brakuje mi takiego w moim zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny kolor, jednak wczoraj zdecydowałam sie na mega cięcie paznokci, więc aktualnie na moich nie wyglądałby tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na krótkich sprawdzi się równie dobrze. Sama rozważam radykalne skrócenie :)

      Usuń
  26. Przecudny ten kolor takiego jeszcze chyba nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm, ale przepiękny kolor, jak koktajl jagodowy. I bardzo ładne opakowanie lakieru, chyba też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek zdecydowanie nie mój, ale u Ciebie superowo się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a jakie kolory wolisz?

      Usuń
    2. Beże, róże mieniące się na złoto, brzoskwinie, morelki :)

      Usuń
  29. Taki kolor zwie się z angielska periwinkle :) i robi furorę tego lata :) Tuż za miętą, najlepiej sprzedający się Flormarowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, tego nie wiedziałam :) A że pięknie się sprzedaję, to wcale się nie dziwię - jest śliczny :)

      Usuń
  30. nie przeszkadza Ci obecność w nim TSFR (Toluenesulfonamide-Formaldehyde Resin)?
    Kolorek swoją drogą śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkadza, ale w przypadku lakierów do paznokci nie jestem tak rygorystyczna jak w kwestii odżywek. Kolor zwycięża :)

      Usuń
  31. bardzo piękny kolor;) Aż mam ochotę na jagody:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie, wygląda jak jagodowy koktajl :) A ta trwałość! Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor idealnie trafia w moje letnie gusta :)

      Usuń
  33. Cudowny kolor ;] Jakości też można mu pozazdrościć ;D Ciężko chyba znaleźć tak trwały lakier ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. okazało się, że dzięki Tobie kupiłam te same buty w identycznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paznokcie piękne jak zawsze, kolorek też cudny :) Niby taki, jakich wiele, a jendak bardzo nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, to mój pierwszy w takim własnie, jagodowym kolorku!

      Usuń
  36. Piekny:)już drugi raz kusisz mnie lakierami Lioele ale trzymam sie dzielnie:) (na razie:D)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny kolor, chcę taki lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. I po co ja tu wchodziłam? Już miętusem kusiłaś a teraz jeszcze ten śliczny jagodowy kolor. Chyba w końcu ulegnę i we wrześniu sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja ze swojej strony gorąco polecam, choć część dziewczyn nie jest zadowolona z trwałości :>

      Usuń
  39. Na zdjeciach wygląda fenomenalnie;D

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękny. szkoda, że nieosiągalny dla mojego portfela. :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolorek nazwałabym " chabry w mocnym śmietankowym uścisku", bo pierwotna (wymyślona przeze mnie) nazwa "chabry moczone w mleku" brzmiała mi jakoś pralniczo... CUDO :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam lakiery, które długo trzymają się na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny przepiękny!!! a Twoje paznokcie są idealne chcę właśnie takie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor, uwielbiam jagodowe lakiery.
    P.s. Niecierpku, masz cudne paznokcie, rosną jak na drożdżach.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudo! Muszę mieć ten lakier! Na eBayu juz widziałam do kupienia jakieś 40 kolorów, brudny fiolet i pastelowy blekit wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz przepiękne paznokcie! :)
    A co do koloru to świetny, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny odcień, nigdzie takiego nie widzialam ;) Paznokcie masz naprawdę extra, takie zadbane ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny! :)
    Piękne masz pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej!:)
    Świetny post:)
    A! Zapraszam Cię do mojego konkursu :
    http://pauliiniia.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  50. trochę taka borówka amerykańska ! :) Piękny kolor, bez dwóch zdań - ma duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie no wystawiasz mnie na pokuszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny kolor! A paznokcie to Ty masz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ZAKOCHAŁAM SIĘ ! ten kolor mnie hipnotyzuje - te paznokcie mnie czarują!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiekny kolor!!! Mialam kiedys podobny z inglota.Ale pazurki takze idealne!!! Pozdrowionka z Wiednia!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem zachwycona tym odcieniem, jest cudny. widać, że lubisz ten kolor, bo buciki tez w tym kolorze nabyłaś.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.