Disco nudziak!

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

W najbliższym czasie spodziewajcie się dużej ilości notek lakierowych - testuję moje nowe, bez-formaldehydowe nabytki (KLIK). Póki co, sprawują się wyśmienicie, czego naoczne dowody - przynajmniej w przypadku top coatu - możecie zobaczyć na zdjęciach. W roli głównej - lakier KIKO w bardzo, bardzo, bardzo cielistym odcieniu (nr 372). Gdyby nie dodatek złotych błyskotek, zupełnie zlałby się z odcieniem skóry :)
Lakier sprawuje się bez zarzutu - jest idealnie kremowy, gładko sunie po paznokciach, nie bąbli, nie smuży, ładnie współpracuje z topem. Żeby przełamać nudny nude, na serdecznym palcu postanowiłam posadzić kilka - a jakże! - kropek. Poszukując odpowiedniego koloru, natknęłam się na zeszłoroczny, złoto-czarny duet Essence z LE Circus Circus. Uznałam, że w całej swojej błyskotliwości będzie stanowił idealne dopełnienie bazowego cielaczka.
Duecik nosi się bardzo przyjemnie. Gdyby nie kolejka lakierów czekająca na swoją kolej, nie zmyłabym go prędko :) Jak się Wam podoba?

pojemność: 11ml
- cena: 1,50 €
- dostępność: salony KIKO

Podobne wpisy

103 komentarze

  1. Śliczny kolor i ciekawe zdobienie, ale najbardziej podoba mi się kształt Twoich paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie prosty, jakoś nie umiem nadać im zaokrąglonego albo migdałowego kształtu - zawsze któryś okazuje się krzywy :)

      Usuń
  2. Piękny kolor i piękne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor... ;) a zdobienie bardzo delikatne i subtelne...baaaaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Nie miałam pomysłu na nic bardziej skomplikowanego, ale może to i dobrze :)

      Usuń
  4. Super połączenie! Widzę, że Kiko ładnie się sprawdza- rzucę na niego okiem, kiedy będę we Włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej polecam - znakomite kosmetyki!

      Usuń
  5. Kolor nude piękny, a drobiny dodają mu uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej notek lakierowych to coś dla mnie ;>
    Podoba mi się ten złoty akcent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twoich, moje lakierowe notki wypadają blado, dużo bladziej niż ten nieszczęsny cielaczek KIKO :>

      Usuń
    2. Ale bez Twojej notki nie wiedziałabym jak się prezentuje taki cielaczek z Kiko, ani jak się nakłada ;>

      Usuń
  7. Wygląda mega! Jakie masz piękne i zadbane paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ładnie. Zgapię jeśli pozwolisz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już taki pomysł na ożywienie paznokci ; p Bardzo mi się podoba ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy to nic nowego, połączenie dobrze znane :)

      Usuń
  10. świetne, proste ale ciekawe, chyba też podobny sobie sprawie, z tym że w innej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, na jakie kolory masz chrapkę :)

      Usuń
  11. Podoba mi się ten odcień, masz może wiedzę gdzie w Polsce można dostać lakiery w/w marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, według mojej najlepszej wiedzy, lakiery KIKO są dostępne wyłącznie na allegro i na eBay.

      Usuń
    2. Ale uszka do góry - w najbliższym czasie planuję duuuuże rozdanie z lakierami KIKO w roli głównej :>

      Usuń
  12. Jak to obłędnie wygląda *_*!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny duet:) chyba zgapie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te Kiko, uwielbiam te lakiery :) Przepiękne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. matko, jaki on piękny! nie jestem wielką fanką takich nudziaków u siebie, ale tego widzę na moich pazurkach! a w połączeniu z tym złotkiem, to już obłęd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pasował do Twojego zegarka :P

      Usuń
  16. Świetnie to ozdobiłaś, wyglądają z tymi błyskotkami na takie bardziej żywe. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, przepiękny! od jakiegoś czasu blogosfera coraz bardziej przekonuje mnie do Kiko, szkoda że lakiery są niedostępne w PL :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo liczę, że ta sytuacja się zmieni... Skoro w PL może być Lush to może i KIKO się przemoże...

      Usuń
  18. Podoba się:) Wydaje mi się że w duecie jeszcze zyskuje uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam w sobie jest dość monotonny i mało ciekawy, dlatego znalazłam mu towarzystwo :)

      Usuń
  19. siła tkwi w prostocie! nude wcale nie taki nudny ale z tym złotem - klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  20. z tym złotem wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne połączenie ;) bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie idealne ;D elegancki ale i lekko zadziorne przez złotawe dodatki ;) ślicznie ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda świetnie, odcień rzeczywiście idealny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor, a to zdobienie boskie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, lakier ma b.ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na Twoich paznokciach każdy lakier by świetnie wyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  27. oooooooooo cudowny!!! chce go :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ cudowny ! Brałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny duet. idealny na eleganckie wyjście. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie dobrane kolorki - bardzo mi się podobają brokaciki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym go przywłaszczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam połączenie złota i cielistego na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szalenie podoba mi się to połączenie! A kolor Kiko jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  34. oja! przy następnej wizycie w Niemczech biorę go! :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się i z brokatem i bez!

    OdpowiedzUsuń
  36. uuuu bardzo elegancko się zrobiło, jednak nie wieje nudą. Piękny kolor na pięknych zadbanych paznokciach, co tu dużo mówić ? no idealnie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  37. o błyskotek fajny i znowu kuszenie kiko :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe, na prawdę świetne :) zajrzałam przypadkiem wczoraj na Twojego bloga, a już kończę czytać prawie wszystkie notki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny ♥ strasznie podoba mi się takie zestawienie i taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealnie nudziakowy kolor, a połączenie ze złotem bardzo mi si podoba, będę musiała spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysl z ten zlotkiem. Bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale to ślicznie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie to się prezentuje :) aż dziwne, że lakier o takim kolorze tak dobrze kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. wo super!!bardzo mi sie podoba :?)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny efekt, piękny kolor, piękne paznokcie :) Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  46. Padłam. Najlepszy manikiur jaki ostatnio widziałam. Kocham złoto a w połączeniu z nudziakiem wypada szałowo! Muszę, dosłownie MUSZĘ dorwać to duo z essence! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. naprawdę świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny mani, strasznie mi się podoba to połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. jeju ten lakier to już przesada - jest obłędny? W jakiej drogerii go klupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  50. o wygląda prawie jak mój ślubny manicure;)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudownie wyszedł ten mani ;) gratki 101 komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajowo! tez mam wlasnie nudziaka(recenzja juz tez jest na blogu) ale niebardzo sie w nim czuje, Chyba tez brokatu sobie na niego naloze, dzieki za pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudny jest :) Bardzo lubię lakiery Kiko, szkoda, że mam tak kiepski do nich dostęp. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.