p2 - Color Victim Nail Polish - Passion

środa, 4 lipca 2012

p2 to lakiery znane, choć trudno dostępne. Dzięki idei Blogboxa (KLIK), w ostatnim czasie trafiła do mnie pierwsza buteleczka lakieru tej marki, w intensywnym, gorącym odcieniu Passion
Kolor lakieru ogromnie przypadł mi do gustu. Passion (nr 630) to niemal neonowy, koralowy odcień. W buteleczce wygląda na nieco przygaszony, jednak po nałożeniu na paznokcie ujawnia całą swoją moc :) Lakier nie posiada drobinek i ma zdecydowanie kremową, dość gęstą formułę.
Niestety, piękny kolor to nie wszystko. Podczas aplikacji lakier przysporzył mi nie lada trudności. W buteleczce wydał mi się bardzo gęsty, dlatego rozcieńczyłam go przy pomocy niezawodnego rozpuszczalnika do lakierów marki Inglot. Niewiele to pomogło, ponieważ po rozcieńczeniu, lakier zaczął nieestetycznie smużyć. Ostatecznie, po nałożeniu dwóch, dość grubych warstw udało mi się osiągnąć ładny, kryjący efekt, choć muszę przyznać, że mocno się przy tym nagimnastykowałam.
Na paznokcie położyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy lakieru p2 oraz top coat Seche Vite. Wyjątkowo, podarowałam sobie aplikację Bondera Orly i dobrze na tym wyszłam, ponieważ ilość lakieru p2, którą nałożyłam na paznokcie była naprawdę pokaźna.
Efekt bardzo mi się podoba - Passion posiada lśniące wykończenie. Póki co, na temat trwałości lakieru niewiele mogę powiedzieć, przypuszczam jednak, że w połączeniu z top coatem, mieszanka wytrzyma na moich paznokciach do pięciu dni
Jak się Wam podoba Passion w wydaniu p2? Znacie lakiery tej marki? Czekam na Wasze opinie! 

- pojemność: 8 ml
- cena1,55€
- dostępność: słaba - serwisy aukcyjne, zagraniczne drogerie internetowe

Podobne wpisy

46 komentarze

  1. kolorek sliczny,uwielbiam korale,szkoda tylko ze tak ciezko z aplikacja.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor! :) Bardzo wesoły! Tego typu odcienie na opalonych stopach to moi faworyci :))

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny! Super kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek. Znam lakiery P2 - jestem z nich bardzo zadowolona, mają mega trwałość. Mają też bardzo przyzwoite produkty do pielęgnacji paznokci: mam utwardzacz i preparat do skórek - są bardzo ok a kosztowały po 1,5 euro/szt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie takie odcienie na lato. Jednak twoja historia aplikacji, skutecznie zniechecila mnie do szukania tej marki:) Nie mam sily sie tak bawic przy malowaniu pazurkow:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek, szkoda że taki niegrzeczny :p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor :) brakuje mi takiego w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :)
    Ja do czynienia z lakierami P2 nie miałam jeszcze do czynienia, a szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam lakierów tej firmy, a kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor! niestety nie znam firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor, lubię takie :) nie mogę odżałować, że p2 nie jest dostępna w Polsce, ich edycje limitowane są przeważnie cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny kolor! Szkoda tylko, ze taki trudny w obsludze. Nie lubie sie z takimi, bo zwykle nerwow mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor przecudowny, ale z taką kiepską konsystencją to ja się nawet nie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Śliczny kolor :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek! Pierwszy raz słyszę o tej marce...

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wygląda ten kolor na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor faktycznie jest piękny.
    Niestety, jestem zbyt leniwa i niecierpliwa do takiej gimnastyki przy paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolorek w sam raz na plaże! :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na jakikolwiek lakier z p2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli lubisz takie średnio-gęste, w kierunku gęstych, to polecam ;)

      Usuń
  20. Nie lubię lakierów "ciężkich " w obsłudze;( Kolor jednak mi się widzi;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam go w zeszłym roku. P2 można kupić np. w niemieckich drogeriach dm. Jednakże ma minus (mój nie jest gęsty, wręcz przeciwnie. Może jakaś stara partia Ci się trafiła). Płytka paznokcia, mimo nałożonej uprzednio nadwyżki barwi się na żółto. Wiecie jak wyglądają paznokcie u nóg po aplikacji tego specyfiku? Dokładnie, jakby człowiek miał grzybicę. Ale kolor jest fajny. Mam jeszcze z tej serii kolor 620 artful.
    PS Bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. koral :O jeden z moich ulubionych kolorów! świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda ze jest tak uciązliwy, bo jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten sam kolor:) aż zerknęłam do posta zobaczyć jak u mnie wygląda:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych lakierów. Ale kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny jest ten kolorek! :) Zawsze chciałam spróbować jakichś lakierów tej firmy ale nigdy nie miałam okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny ten koral, muszę poszukać czegoś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale kolor jest zjawiskowy ;]
    zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor bardzo ladnie wyglada, koralowy w sumie :)
    Ja len jestem i nie lubie jak sie musze nagimnastykowac z lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor śliczny, idealny na lato:-) Pozdrawiam z Gdańska i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.