Lipcowe Glossy - mistrzostwo świata!

poniedziałek, 9 lipca 2012

Powiem krótko: OMG! :]
Właśnie otrzymałam lipcowe pudełeczko Glossy Box i z przekonaniem graniczącym z pewnością stwierdzam - to najlepszy box jaki kiedykolwiek dostałam! Podoba mi się dokładnie każdy produkt, o wartości pudełka nie wspominając - szacując pobieżnie, jest warte ponad 300 zł !!!
Przeglądając glossy-notki na blogach zauważyłam, że w tym miesiącu zawartość pudełek dość mocno się różni. Mam tu na myśli alternatywę:
lakier wybielający - lakier kolorowy
cień do powiek - maskara
- krem pod oczy Prevention - krem pod oczy Renovation

W moim boxie znalazło się pięć produktów, z czego dwa pełnowymiarowe oraz, dodatkowo, dwa przemiłe gratisy

Gotowe? Zaczynamy!

PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE
1. SIQUENS - Prevention - Krem pod oczy - pełnowymiarowe opakowanie kremu pod oczy znanej, dermokosmetycznej marki SIQUENS. Dużo dobrego czytałam o niej na blogu Siouxie, dlatego z przyjemnością przetestuję działanie kremu. Kosmetyk ukierunkowany jest na zapobieganie procesom starzenia się skóry. Ponadto, nawilża, wygładza i chroni delikatną skórę wokół oczu, likwidując jednocześnie cienie i opuchliznę. Urocza tubka zawiera 15 ml kremu i jest warta 44 zł.
2. BECCA - Eye Colour Powder (Demi-Matt) - pełnowymiarowe opakowanie półmatowego cienia do powiek w fenomenalnym, beżowym kolorze Chantilly. Niestety, skontrastowanie go z czarnym tłem nie było najlepszym pomysłem - mój aparat znacznie rozjaśnił rzeczywisty, beżowo-szaro-nude odcień. Cień zamknięty jest w przepięknym, satynowo-metalowym opakowaniu z lusterkiem, zabezpieczonym dodatkowo eleganckim kartonikiem. Wykończenie cienia - przepiękne! Z przyjemnością pokażę Wam jego urok na zdjęciach makijażowych. Gramatura cienia to 1 g a jego cena - 125 zł.

PRÓBKI
3. ALLESANDRO - Pro White Original - pokaźna próbka lakieru do paznokci o właściwościach wybielających, zapewniających efektowny wygląd płytki paznokcia. Pełnowymiarowe opakowanie, zawierające 11 ml produktu kosztuje 36 zł. Niestety, na buteleczce, którą otrzymałam nie znalazłam informacji o pojemności
4. LIERAC - Gel Douche Sensoriel Aux 3 Fleurs Blanches - próbka żelu pod prysznic mocno zaprzyjaźnionej z Glossy Box marki Lierac o przepięknym zapachu białych kwiatów. W tubce znajduje się 30 ml produktu. Pełnowymiarowe opakowanie mieszczące 150 ml kosztuje 44 zł.
5. ÜBER - Maska intensywnie regenerująca do włosów - nowość na rynku polskim - maseczka (zmywalna) do włosów wzbogacona o znany z właściwości zmiękczających japoński jedwab, odżywczy olejek pequi, ekstrakt z owocu liczi i miód manuka. Ogromnie doceniam szereg certyfikatów i całkiem dobry skład produktu. Przetestuję z przyjemnością! Próbka, którą otrzymałam mieści 25 ml. W pełnowymiarowym opakowaniu znajduje się 100 ml maski wartej 74,90 zł.

GRATISY
Pierwszy z gratisów dołączonych do pudełeczka to Kupon upominkowy na zabiegi kosmetyczne realizowane w MED SPA Femmalium mieszczącym się w centrum Krakowa, przy ulicy Poznańskiej. Ogromnie cieszę się z możliwości wykorzystania kuponu. Zastanawiam się nad zabiegiem na dłonie lub stopy :)
Drugi z kuponów to voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Answear.com. Niestety, warunkiem aktywowania kuponu są zakupy o wartości co najmniej 300 zł. Mimo to, nie wykluczam, że zajrzę do sklepu. Szkoda tylko, że voucher ważny jest tak krótko - zaledwie do 25 lipca tego roku. 

----------------------------------

Jak się Wam podoba lipcowe Glossy? Ja jestem ZACHWYCONA! Podoba mi się każdy produkt wszystkie z przyjemnością zużyję. Ogromnie cieszę się z cienia do powiek i z kremu pod oczy. Frajdą będzie również wycieczka do SPA :) Glossy postarało się w tym miesiącu jak nigdy wcześniej. Wielkie dzięki, spisaliście się na medal!

Podobne wpisy

106 komentarze

  1. Myślałam, że jedyna różnica to Becca albo tusz, widzę jednak, że masz inny krem. Gdyby jednak trafił mi się Twój zestaw byłabym równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Podobno niektórzy mają kolorowy lakier.

      Usuń
    2. Tak, marki Me me me w odcieniu brzoskwiniowo-karmelkowym.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tylko tyle? Moim zdaniem wystrzałowy, bombowy i fenomenalny! :)

      Usuń
  3. całkiem przyjemna zawartość :)
    ale mimo wszystko do boxów chyba nie jest w stanie mnie przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię ten niespodziankowy charakter boxów :)

      Usuń
  4. faktycznie świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie bardzo mi się podobają!

      Usuń
  5. Prosimy o sprawozdanie z "wycieczki" do SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nooo, w tym miesiącu jest czego zazdrościć!

      Usuń
  7. Kurcze faktycznie swietny...miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę chcę się tylko powiedzieć OMG! :)postarali się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie się poprawili. Fajnie, bo po czerwcowym pudle miałam wątpliwości co do dalszej subskrypcji.

      Usuń
  9. rzeczywiście świetny box :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny box :) ale widze ze niektorzy dostali tusz do rzes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć cień podoba mi się bardziej :)

      Usuń
  11. zazdraszczam tego lakieru Alessandro :) paczałam kiedyś na nie w Douglasie :)
    daj znać koniecznie co to za cudo jak poużywasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, dam znać. Zastanawia mnie tylko, czy efekt wybielenia jest faktyczny czy tylko paznokcie wyglądają na białe, podczas gdy w rzeczywistości nadal są pożółkłe?

      Usuń
  12. mam nadzieję, że kupon SPA będzie zmieniał lokalizację i nie dostanę zabiegów w Krk :D nie żebym miała coś do miasta ale ciut daleko mi jest :D
    super pudełko, mam nadzieję dostać cień ponieważ w tym miesiącu pudełko będzie jednak u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupon na pewno będzie zmieniał lokalizację, a jeśli nie - zapraszam na drinka :)

      Fajnie, że załapałaś się na lipcowego boxa, zdecydowanie wart jest swojej ceny.

      Usuń
    2. Cudujesz moja droga ;) Będzie okazja do spotkania się w Krk :)

      Usuń
    3. No właśnie, niech ten Poznań zjedzie w końcu do Krakowa!

      Usuń
    4. na drineczka to ja zawsze, nawet bez kuponu :D

      Usuń
  13. Bardzo fajna zawartość i olbrzymi plus za zróżnicowanie zawartości pudełek :) Od razu widać kto zalicza się do prewencji, a kto do renowacji ;)
    Ja mam ten kremik pod oczy właśnie do renowacji, czeka w kolejce na zużycie :)
    A ja czekam na kolejnego Shiny, zobaczymy co pokażą w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że kremy pod oczy zostały dobrane pod względem kryterium wieku? :)

      Koniecznie daj znać, jak się sprawuje Shiny. Btw, jak udaje Ci się natrzaskać tyle tych gwiazdek, by załapać się na boxa?

      Usuń
    2. Myślę, że chodziło o kryterium wieku, ta seria do renowacji jest chyba powyżej 30 :)
      Szczerze to nie mam siły do takich zabaw z zbieranie i polecanie (chyba już za stara jestem ;), boxa dostaję w ramach współpracy :)

      Usuń
    3. Że też boxowe marki nie chcą ze mną współpracować! :)

      Usuń
    4. hehe renowacja - prewencja:P
      Poczekamy co shiny pokaże.

      Usuń
  14. ja bym była zadowolona jedynie z żelu pod prysznic, maski do włosów i ewentualnie lakieru
    niestety vouchery jak dla mnie beznadziejne, 80zł na zabieg w SPA to mało, na dodatek miałabym do niego okropnie daleko, a 100zł do zakupu powyżej 300zł też by mnie komletnie nie zadowoliło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu Twojego komentarza słowo MALKONTENCTWO nabiera dla mnie zupełnie nowego znaczenia :)

      Jest jasne, że kupony do SPA znajdującego się w Krakowie otrzymały te dziewczyny, które mieszkają w pobliżu. Na stwierdzenie, że 80 zł to mało, brak mi słów - moim zdaniem to świetny prezent i można za tę cenę wybrać niejeden fajny zabieg lub dołożyć te kwotę do droższej usługi.

      Usuń
    2. Wg mnie ma sporo racji :)

      Usuń
    3. 80 zł to przynajmniej 2 zabiegi nakładania parafiny, albo częściowy masaż ciała. Przynajmniej takie ceny są w Starych Jabłonkach. Gdybym dostała taki kupon to skakałabym do góry.
      Z tego "ciuchowego" vouchera się nie cieszę, bo limit zakupów ustawili na 300zł :(

      Usuń
    4. Pozazdrościc tego kuponu do SPA!!! Ja jestem z Warszawy i takiego nie dostałam :( Tylko ten nieszczęsny voucher!!!

      Usuń
  15. ja jestem chyba jakas dziwna, bo wcale mi sie on nie podoba :P (nie liczac tuszu, ktorego w swoim boxie nie znajde <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec pewnie otrzymam takiego boxa, jak Ty, cien zamiast tuszu, a to mi sie nie usmiecha, jestem tuszomaniaczka ;)

      Usuń
    2. Myślę, że nie - tusz zdarza się zdecydowanie częściej niż cień :)

      Usuń
    3. Oj, chcialabym, chciaaaalaaa.. ;) ale ja na swoj poczekam jeszcze kilka dni niestety ;/

      Usuń
  16. Super masz kolor cienia. Ja dostałam go w odcieniu o nazwie "Velour" jest to taki bardzo ciemny szary kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki rodzaj makijażu zaznaczyłaś w profilu piękna jako ulubiony? Ja naturalny, może stąd taki kolor cienia :)

      Usuń
  17. hmm fakt faktem lepszy ale nie mega rewelacyjny:) może tylko kremu pod oczy Ci zazdroszczę:P cieniem do powiek bym nie pogardziła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rety!
    Jak miło czytać to, że wreszcie jesteś zadowolona, i to jak :)
    Chętnie na przykład ów lakier wybielający bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo jestem zadowolona. W ogóle, ostatnio jestem całkiem szczęśliwa, co przekłada się na bardziej przychylne podejście do kosmetyków :]

      Usuń
    2. *Zajęczak i Femme(Not)Fatale to lubią* ^^

      Usuń
  19. Mnie nic nie zaciekawiło, ale grunt, że Ty jesteś zadowolona :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisałam to już na innym blogu - chyba pierwszy raz widzę boxa z którego byłabym w stanie zużyć 100% kosmetyków. Moja zawiść wzrosła, kiedy zobaczyłam u Ciebie bon do Answeara - czaję się jakiś czas na Mellisy i pewnie gdybym miała go w łapkach to wreszcie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak grzecznie prosiłam, żeby nie spamować zaproszeniami...

      Usuń
    2. Niektóre blogerki są niereformowalne, serio...

      Usuń
  22. no zawartość super:) Nie znam firmy Becca zupełnie.Jakis odlam marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, choć produkty na stronie www mają niczego sobie :)

      Usuń
    2. a maja strone?Poka, poka.
      maskara Noveau lashes byla w glossybox uk, wiec moze i Becca to angielska marka.

      Usuń
    3. Mówisz-masz :) http://www.beccacosmetics.com/eu/

      Usuń
    4. To teraz pokaż kochana "w akcji" ;)

      Usuń
  23. Poszaleli :). Cień wygląda ślicznie. Kosmetyki ciekawe, a te kupony jakieś konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba pierwszy raz tak bardzo podoba mi się zawartość boxa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Glossy nie dla mnie, jedyne z czego cieszylabym sie bylby ten jasniutki cien do powiek:) jednak fajnie ze tobie podpasowalo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wooow! zawartość powala!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ten glossy box :)
    Dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam druga wersje pudełka i jestem równie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulalaaaaa burżuaaaaa ;-)
    Chyba pierwszy box, który naprawdę jest konkretny i sprawia taką radochę :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrekompensowali nam czerwcowe pudełko. Jeżeli następny box będzie lepszy od tego, to zwrócę im honor ;D

    Ja mam tusz zamiast cienia i z tym trafili, bo częściej maluję tylko rzęsy niż powieki i rzęsy. Natomiast lakier chętnie bym zamieniła na ten preparat z Twojego boxa :) No ale i tak cieszę się jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tę samą zawartość boksa z małą różnicą, nie mam kuponu upominkowego do salonu, coś mi się wydaje, że dostały go tylko mieszkanki Krakowa, trochę średnio, ale i tak jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw chyba też muszę zacząć je zamawiać
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. ech... po czerwcowym pudełku wkurzyłam się i zrezygnowałam z subskrypcji, a teraz strasznie żałuję! zawartość tego boxa jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No no, ciekawie wygląda ten box :)
    Najbardziej podoba mi się cień do powiek i czekam na jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zawartość powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jestem zadowolona :) Ale mam inny kolor cienia :P I dostalam tylko jeden bon :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem fajny, ale i tak wolę Blogboxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam tą drugą wersje boxa i w tym miesiącu jestem bardzo zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tez zachwycona glossy w tym miesiacu :) trafil mi sie tusz do rzes :) zazdroszcze Ci kuponu:) ah wybralabym sie na jakis zabieg, szkoda,ze w Trojmiescie glossy nie zaszalal z jakims kuponem ;) przez tomocno roznia sie pudelka...

    zazdroszcze tez cienia :) Piekny odcien, wlasnie taki mi sie skonczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że GlossyBox dał takie cudeńka, bo wiele osób rezygnuje z niego i chce zachęcić nowych. Ja sama wolę przeznaczyć te 50zł na jeden ale wybrany przeze mnie produkt niż kupić w ciemno kilka z czego któryś może mi nie pasować...

    OdpowiedzUsuń
  41. no to teraz bardzo pieknie się spisali :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To fakt - najlepsza zawartość Glossy jak do tej pory, choć jeśli bym subskrybowała to bym wolała dostać box z maskarą i kolorowym lakierem - bo cieni nude mam milion, a lakier wybielający do niczego mi nie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale zazdroszczę, że nie ma mnie w Polsce i nie mogłam go sobie zamówić :( To zdecydowanie najlepszy box jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super, że tak obszernie napisałaś o boxie- ja go nie mam i po samych fotkach czy nazwach cięzko bylo mi sie ustosunkowac, czy fajny ten box, a tu wyglada na to ,ze super :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze no strasznie fajne te pudła, wszystko by mi się przydało, szkoda, że nie mogłam zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zacne pudło :) Będę czekała na recenzję lakieru

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę ! świetne pudełeczko w tym miesiącu ;D szkoda tylko, że z tym voucherem do answear.com dali takie warunki ;(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. TO pudełeczko naprawdę robi wrażenie! Postarali się:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostani polski GlossyBox bardzo mi zapadl w pamieci tak samo jak Twoj sarkastyczny wrecz wpis o nim. Chyba ekipa boxa go przeczytala i zmienila taktyke. Bardzo mi sie podoba zawartosc!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.