Kurczaczkowy manicure :)

niedziela, 22 lipca 2012

Witam, Miłe Panie! Dziś przychodzę do Was z ekspresową notką paznokciową z lakierem Fashion Mania marki Virtual w roli głównej. Co powiecie na rozbieloną, kurczaczkową żółć z dużym dodatkiem złoto-brzoskwiniowych błyskotek? Ja jestem na TAK! :] 
Na lakier natknęłam się niedawno podczas wizyty w krakowskiej sieci drogerii Firlit. Kilka dni wcześniej, na blogach wielu dziewczyn natknęłam się na notkę informującą o poszerzeniu kolekcji lakierów do paznokci marki Virtual o dwie nowe linie - pastelową i neonową. Wśród pasteli moją uwagę przykuł śliczny, bladożółty odcień z drobinkami. Byłam pewna, że to ten sam odcień, który znalazłam w drogerii, nie zgadza się jednak numerek produktu - mój to He comes the sun (nr 153), a reklamowany na stronie Virtuala - Sunny day (nr 165). Jeśli któraś z Was rozumie zawiłości numerowania i nazywania lakierów tej marki - koniecznie napiszcie :) 
Kurczaczek jest zdecydowanie śliczny - to delikatny, nieco rozbielony żółty odcień z masą drobinek. Niestety, jego wadą jest stosunkowo słabe krycie. Z tego względu, dla uzyskania ładnego, jednolitego efektu, na paznokcie musiałam położyć aż trzy warstwy lakieru.  
Przed malowaniem, paznokcie zabezpieczyłam odżywką Eveline Total Action 8 w 1. Z uwagi na słabe krycie lakieru kolorowego, zrezygnowałam z Bondera Orly. Trzy warstwy kurczaczka utrwaliłam top coatem Seche Vite. 
Jak się Wam podoba He comes the sun? Mnie bardzo, zwłaszcza na krótkich paznokciach. Lakier stanowi świetne dopełnienie letniego look'u, pasuje do większości kolorów, a ponadto ślicznie współgra z delikatną, wakacyjną opalenizną. Podoba mi się, a Wam?

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe, portale aukcyjne

Podobne wpisy

52 komentarze

  1. Kolorek śliczny :) Ja mam dwa żółte lakiery i każdy słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze krycie takie marne, ale 3 warstwy jeszcze mozna wybaczyc. szczegolnie tak pieknemu lakierowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się taki virtualny kurczaczek podoba. Zwłaszcza na TWOICH podłużastych paznokciach.

    Jak miło jest mi
    tak często przekonywać się, że więcej mamy wspólnego w lakierowym guście niż mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [tylko ten shimmer mógłby trochę głośniej krzyczeć... ale i tak jest bardzo fajnie!]

      Usuń
  4. podoba mi się ale ja bym go chyba troszkę więcej na paznokcie nałożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek, ostatnio sama noszę często żółty bo właśnie fajnie do opalenizny wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki on ładny :D i trzy warstwy jak na taki kolor to i tak nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki śliczny, a aż 3 warstw potrzebuje.. buuu.. nie lubię takich..
    ale kolor cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 153 jest z pierwszej kolekcji Fashion Manii tej z butami i torebką a nr 165 z najnowszej :D mam ten drugi, pokazywałam na blogu i też niestety wymaga trzech warstw

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny :)
    może na białym lakierze kryłby bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor !

    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. noo śliczny kurczaczek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie trafiłam na "Sunny day". Zupełnie przez przypadek, bo stał przy tej serii z neonami i pastelami chociaż do niej nie należy.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, typowo letni, ale trzy warstwy to trochę dużo czekania, aż wyschnie. I tez widziałabym tak trochę więcej pyłku opalizującego np. na złoto i pomarańczowo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żółte lakiery zazwyczaj potrzebują 3 warstw,fajnie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kurczaczek, chociaż osobiście wolałabym gdyby nie miał drobinek :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny :)
    bardzo lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoją drogą kupiłam siostrze "Little green dress", który kiedyś opisywałaś. Raz pomalowałam nim paznokcie i nawet pan kurier go skomplementował. :) Swoją drogą śliczny kolor, wywołuje pozytywne skojarzenia z koglem-moglem! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. od dawna szukam takiego koloru, ale nie przepadam za lakierami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny! żółci nie lubię ale ta mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny, ale ja tak nie lubię żółtych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię żółci, ale ten mi się podoba, bo jest z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny, szkoda że słabe krycie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, ale wolę taki bardziej żółty. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor, też go oglądałam wczoraj w drogerii ale zrezygnowałam - nie wiem czy dobrze czułabym się z żółcią na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. kolorek cudny, a co do tej numeracji to ja też czasem się mylę bo tu inny numerek tam inny :P

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba wszystkie żółte lakiery do paznokci mają problem z kryciem. próbowałam kilku marek i zawsze jest to samo - 3-4 warstwy... a i to nie zawsze daje oczekiwany rezultat. a bądź co bądź kolor świetny! lato w pełni ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny kolor :) właśnie zdałam sobie sprawę,że w mojej lakierowej kolekcji nie posiadam żadnego w takim odcieniu, hmm .. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też jestem na tak, kurczaczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bardzo podobny lakier, ale zdecydowanie żółty wolę bez drobinek :)

    pozdrawiam http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor jest boski. Bardzo mi się podoba. Muszę mieć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny, chociaż żółte kolory zawsze wymagają dużo warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. te drobinki są jak promyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorek bardzo ładny, szkoda tylko że ma słabe krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wygląda :) Drobinki świetnie wyglądają :)
    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam lakiery tej firmy :) A ten, mimo aż 3 warstw, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co prawda nie lubię żółtego na paznokciach, ale ten wygląda całkiem, całkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kolorek :) na jesień jak znalazł do grubych sweterków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.