Ecotools - Bamboo Smudge Eyeliner Brush (1245)

poniedziałek, 23 lipca 2012

Po niezwykle udanym debiucie pędzli Ecotools w wersji do pudru (KLIK) i do różu (KLIK) kolejny zakup był tylko kwestią czasu :) Mój wybór padł na wąski pędzelek do rozcierania cieni i kredek do oczu. Niepozorna rzecz, a niezwykle usprawnia wykonywanie codziennego makijażu! 
Pędzelek znalazłam w ofercie hipermarketu Tesco - zauważyłam, że można tam dostać znacznie więcej pędzli niż w drogeryjnych sieciówkach, jak choćby w Rossmannie. 
Pędzelek przeznaczony jest do szeroko rozumianego rozcierania. Można stosować go w przypadku cieni do powiek, tradycyjnych kredek, kredek jumbo czy produktów typu kohl. W każdym przypadku radzi sobie znakomicie :)
Pędzelek, jak na wszystkie akcesoria marki Ecotools przystało, znajduje się w podłużnym, plastikowym opakowaniu. Rączka wykonana została z drewna bambusowego, skuwka - z recyclingowanego aluminium, a część właściwa - z syntetycznego włosia. Dodatkowo, pędzelek wyposażono w maleńką , zamykaną temperówkę umieszczoną na końcu drewnianego trzonka. 
Wykonanie pędzelka to mistrzostwo świata! Włosie jest niezwykle przyjemne i miękkie, a zarazem sprężyste i zwarte w swoim kształcie. Pędzelek zwęża się ku górze, co pozwala na precyzyjne roztarcie nawet bardzo cienkiej kreseczki. Myślę, że produkt sprawdziłby się również jako precyzyjny aplikator cienia w załamaniu powieki, choć do tego celu go nie używałam.
Jako miłośniczka kresek wszelkiej maści, nie wyobrażam sobie wykonywania makijażu bez tego pędzelka. Owszem, zdarza mi się pozostawiać na oku surową, graficzną linię. Zdecydowanie bardziej lubię jednak roztartą, lekko przydymioną kreseczkę, która efektownie podkreśla kształt oka i dopełnia makijażowy look. 
Pędzelek nie jest duży, choć trzonek wygodnie leży w dłoni. W porównaniu do popularnego kuleczkowego pędzelka Essence wypada następująco: 
Smudge Eyeliener Brush marki Ecotools to znakomita propozycja dla miłośniczek kreseczkowego makijażu oka :) Sprawuje się bez zarzutu, a do tego rozciera cienie i kredki dużo skuteczniej niż tradycyjne, ścięte pędzelki do eyelinera. Polecam spróbować - mała rzecz, a cieszy! :)

- model: Smudge Eyeliner Brush (1245)
- cena: ok. 20 zł
- dostępność: sieć hipermarketów Tesco, sklepy  i drogerie internetowe

Podobne wpisy

39 komentarze

  1. kurde byłam wczoraj w tesco i jak mogłam nie zauważyć :O No ale nie wiedziałam, że mogą być to uwagi nie zwracałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go jeszcze w tesco ale coś czuję, że dzisiaj się będę tam robiła zakupki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam jakiegoś pędzlaka do rozcierania, chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się taki pędzelek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam kilka recenzji i dość pozytywnie w nich wypada, ale niestety ja nie widziałam u siebie w tesco tych pędzli:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ekhm, ekhm ktos tu zgapil posta :) Prosze nie pokazuj mi wiecej pedzli, bo zaraz bede buszowac po internecie i bede sprawdzac ceny i rozpatrywac mozliwosci zakupu. Jesli lubisz te pedzle zajrzyj na ebay, tam maja po $5 zestawy z wysylka za darmo na caly swiat. Znajdziesz tam rowniez inne pedzelki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę go! Czemu mam tak daleko do Tesco? Nie opłaca mi się gnać 30 km za pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ecotools w Tesco? Świetnie! Jest szansa, że dorwę ten do brązera! :) A ten do rozcierania też świetny, zrobiłaś mi na niego ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt że w tesco jest super wybór jeśli chodzi o takie " narzędziowe" dodatki, na głowę bije Rossmana :) bardzo lubię Eco a ten dokładnie też przykuł moja uwagę ale Ty swoim postem przekonalas mnie w zupełności do zakupu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, szkoda, że nie mam w pobliżu Tesco. mimo wszystko, chyba się tam wybiorę, bo rzeczywiście takiego pędzelka nie ma w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, właśnie takiego pędzla szukam :). Tesco powiadasz? No to uderzę na Tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa!
    Cudownie, że są w Tesco :)
    Będę mogła zaoszczędzić czas i między jogurt, pomidory i parówki wrzucić pędzelek, którym mnie niesamowicie kusicie, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zainteresowałaś mnie tym większym wyborem w Tesco. a pędzelek ma bardzo fajny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się taki. I jeszcze ta temperówka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam podobny z Hakuro H78 (jest tańszy od EcoTools) i bardzo go lubię i do rozcierania kresek i tak jak pisałaś do aplikacji cienia w załamaniu.
    Z temperówką fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  16. może i ja się w końcu skusze na te pędzelki, tak chodzę obok nich i patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam wczoraj w Tesco, ale nie poszłam w dział kosmetyczny .. a to pech! :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam nigdy w tesco pędzli, chyba się nie przyjrzałam dobrze. Świetny pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham pędzle EcoTools, ale tego nie mam (jeszcze :)). Tylko, że w moim Tesco pewnie go nie będzie...Zawsze gdy czytam o jakichś rewelacjach z Tesco okazuje się, że moje jest bardzo ubogie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się taki :) Musze się za nim rozejrzeć. Lubię pędzle EcoTools. Choć ten do nakładania podkładu niebardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  22. W Tesco? Nigdy ich u siebie nie widziałam, kurczę. Mam do pudru i wielbię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam do pudru i różu i jestem nimi zachwycona. Bardzo kusi mnie zestaw 5 małych pędzelków do cieni ale trudno je dostać nawet w internecie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w tesco nie ma pedzlow ET a w rossmanie go nie widzialam a przydalby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mem wersję do różu i jestem zachwycona. chyba skuszę się na ten do kreseczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny, oglądałam je już kilka razy, ale jakoś się nie skusiłam, więc może, w końcu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi jak na razie wystarcza kuleczka z Essence. Choć w przyszłości zapewne zakupię tez jakieś inne pędzelki tego typu ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. słyszałam, że są w Tesco...ale nie wiedziałam, że są jeszcze tam inne(niż w Rossmannie)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobny jest w zestawie do oczu z Ecotools, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takiego jeszcze nie mam z ET :) Musze się przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  31. ha jak tylko go gdzies znajde to kupie bo wlasnie takiego mi brakuje!
    mam 2 pedzle eco tools i bardzo sie lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja nie jestem nim zachwycona. wszelkie próby delikatnego roztarcia kresek za pomocą tego pędzelka kończą się u mnie prześwitami :/

    OdpowiedzUsuń
  33. pisałam rano komentarz i się chyba nie pojawił :(
    w każdym razie chciałam napisać, że do rozcierania wolę coś bardziej kulkowatego i bardziej zbitego.. ale ten też na coś by się nadał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez uwazam ze wykonanie tych pedzli to majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pędzle z Ecotools są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w teskaczu jest?? dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hurrah, that's what I was looking for, what a information! existing here at this website, thanks admin of this website.
    My weblog Black friday Ads

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.