Virtual - Fashion Mania, czyli zieleń dla odważnych!

środa, 13 czerwca 2012

Co powiecie na intensywną, kremową zieleń na paznokciach? Tak zieloną, że zawstydza nawet najbardziej zielone zielenie? :) O, taką, na ten przykład:
Na nową kolekcję lakierów trafiłam przypadkiem (słowo daję!). Spośród kilku letnich kolorów, w oko wpadł mi intensywnie trawiasty, soczysty odcień Little green dress (nr 157).
Formuła lakieru jest bardzo przyjemna - ani nie za gęsta, ani nie nazbyt rzadka. Dwie warstwy zapewniają idealne krycie bez smug i prześwitów. Zieleń rzuciłam na paznokcie zabezpieczone uprzednio odżywką Eveline 8 w 1 Total Action i Bonderem Orly. Całość utrwaliłam Seche Vite (o którym więcej możecie przeczytać TUTAJ).
W połączeniu z Seche Vite, lakier Fashion Mania tworzy niezwykle lśniący efekt, który przypomina mi intensywnie zieloną, błyszczącą folię :)
Kolor bardzo mi się podoba, choć sądzę, że lepiej sprawdziłby się na krótkich paznokciach, a najlepiej - na stopach. Ogłaszam wszem i wobec, że na przekór modzie na pastele (które, skądinąd, kocham miłością żarliwą), latem zieleń będzie moim obowiązkowym, lakierowym must havem :)
Koniecznie napiszcie, co sądzicie o zieleni zieleńszej niż najzieleńsza zieleń! Mnie się podoba, choć zdecydowanie lepiej będę się w niej czuła latem, mocząc stopy w morzu niż teraz, mocząc stopy w kałużach z lodowatą deszczówką :)

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 12 zł
- dostępność: małe drogerie stacjonarne, sklepy internetowe

Podobne wpisy

55 komentarze

  1. super odcień! nie spotkałam się jeszcze z takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, ale zieleń. odważna, jak dla mnie, u Ciebie prezentuje się extra :) akurat na dzisiejszy deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow:) jeszcze takiej zieleni na paznokciach nie widziałam:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory :) Faktycznie wygląda jak zielona folia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki kolorek jak dla mnie na jesień

      Usuń
  5. taki soczysty zielony na paznokciach do mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor :D wygląda jak pretty edgy z essie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor naprawde inny niz wszytskie:) bardzo mi sie epodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek, ale nie wiem czemu uważasz że lepiej by się sprawdził na krótkich paznokciach ;) na Twoich wygląda soczyście ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie wyobrażałam sobie zieleni na paznokciach, teraz mam ten kolorek, nawet go opublikowałam bo zakochałam się w zieleni :). Ten kolor moim zdaniem będzie odpowiedni na każdą porę roku, piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobny kolor jest teraz w nowej kolekcji Esse :) A napisz jak wyglądały paznokcie po zmyciu? Nie zafarbowały? Takie kolory bardzo często barwią, nawet mimo bazy ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go ostatnio na paznokciach i był bardzo zauważalny przez kasjerki w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna traweczka, Virtual ma super kolory rzadko spotykane u innych firm :P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie skrzatowate zielenie! :) Zgadzam się absolutnie, największy must have ze wszystkich must have'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zielenie uwielbiam a ta jest taka trawiasta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna ta zieleń:p ale nie wiem czy bym się odważyła

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ogólnie nie lubię zieleni ... ale ta :O jest taka mocna - fajna

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta zieleń. Taka inna ;D Ja chyba mimo wszystko wolę zielony na dłoniach niż stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm! Ja zielenie kocham a ta jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie wygląda ten kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny kolor i super wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna najzieleńsza z najzieleńszych zieleni. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale żabka! :D

    Pisałam do Ciebie maila dot. wymianki :)
    Czekam na odpowiedź!

    Pozdrawiam Cię gorąco!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciągle staram się przekonać do zieleni na paznokciach :)mam tak, że gdy już stoję przy lakierach nie jestem pewna żadnego odcienia zieleni, al ten jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zielony *_*
    Właśnie takiego szukam ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. dorobiłam się już słodkiej miętki ale ta trawka też mnie kusi, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, piękny! Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. trochę trawiasty :D nie mój odcień

    OdpowiedzUsuń
  28. Zieleń idealna :) muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. soczysta zieleń -taka jaka lobię - coś czuje ze niebawem sie w taki kolorek zaopatrzę . Boski

    OdpowiedzUsuń
  30. Niecierpku wyjść z podziwu nie mogę jakie Ty masz piękne, zadbane paznokcie i skórki!!! :) Zdradzałaś już sekrety pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie podobały mi się zielenie na dłoniach ale jak to mówią, tylko krowa nie zmienia poglądów ;p. Bardzo mi się podoba ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cuuuudowna soczysta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna ta najzielensza z zielonych zieleń :) ja właśnie mam na pazurkach swoją pierwsza w życiu mietke :D

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna, soczysta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ta zielen jest tak wow zielona - u mnie na dłoniach to nie za bardzo by wyglądała jednak na stopki z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zieleni nie lubię, ale na Twoich pazurkach prezentuje się godnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda jak zielony żelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dłuuuuuugo nad nim dumałam w sklepie, ale ostatecznie zrezygnowałam, mając na uwadze, że inna zieleń już wędrowała do mnie pocztą ;p Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ma on brokatowe drobinki?
    Oglądałam kilka lakierów z tej serii, jednak w każdym były brokatowe cudeńka, który nie lubię. Tu ich nie widzę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski kolor, a Twoje paznokcie są po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.