Malinowe holo!

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Cześć, Dziewuszki! Tkwię w ciągłym niedoczasie, co widać po mojej ostatniej, znikomej obecności w blogosferze. W biegu wrzucam dziś dla Was świeże zdjęcia mojego ostatniego paznokciowego nabytku - lakieru holograficznego Golden Rose w uroczym, intensywnie malinowym kolorze.
Mój malinowy kolor (nr 120) wchodzi w skład kolekcji Golden Rose Holographic Color Nail. Lakier ma przyjemną, nie za rzadką i nie za gęstą formułę. Bardzo ładnie i równomiernie przylega do płytki paznokcia pozostawiając na niej lekko żelową warstwę
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Total Action 8 w 1 Eveline, Bonder Orly, dwie warstwy holo-lakieru Golden Rose i top coat Seche Vite. Całość bardzo ładnie się trzyma i, o dziwo, zmywa się bez większego trudu.
Jak się Wam podoba holograficzna malinka od Golden Rose? Ja jestem zadowolona z efektu, choć przyznaję, że lakier mógłby kryć nieco lepiej. Trwałości nie mam za to nic do zarzucenia - lakier z powodzeniem wytrwał na moich paznokciach przez pięć dni. Miłośniczkom alternatywnego manicuru - polecam!

- pojemność: 5,5 ml
- cena: ok. 7 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe, wyspy Golden Rose, sklepik internetowy producenta (KLIK)

Podobne wpisy

58 komentarze

  1. fajny, ale mógłby byc bardziej holograficzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda, na lato idealny, wyobrażam go sobie na paznokciach u stóp, z opalenizną wyglądałby ekstra! chyba się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, może w końcu gdzieś spotkam te lakiery to zakupię jakis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale landrynkowy :). Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow cudo :) w końcu jakiś inny holo niż srebra, niebieskości i takie inne podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak tak - piękny ale mam podobny z Essence

    OdpowiedzUsuń
  7. takie inne holo - bardzo mi się podoba w żywej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten lakier i go uwielbiam :) inne holo też są całkiem ładne, ale malina zdobyła moje serce.
    śliczne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 dni? Łał. Ja wczoraj pomalowałam paznokcie lakierem z Catrice i dzisiaj paznokcie wytarły się do połowy. Własnym oczom nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) Ja mam dwa holograficzne z GR ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor i pięknie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny i kolor i pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie, chyba nie do końca dobrze kryje ale kolor prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny jest ten kolor :) szkoda, że mam szlaban na lakiery do paznokci, bo już były mój :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepieknye kolor!! zakochałam sie... uwielbiam kolor malinowy ..i ten efekt holo:) ach

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie lubiłam lakierów z drobinkami ale ten jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i apetyczny! Aż mi się malin zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. miałam go w łapkach ale wydawał mi się ciemniejszy zupełnie inny, bardziej wpadający w czerwień... a tu malinka :) fajny wrócę po niego

      Usuń
  20. Daje świetne efekt wykończeniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojacie, mam czarny z tej linii, ale o malinowym nie myślałam. i to był błąd ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stri, trzeba to zmienić:) Koniecznie!

      Usuń
  22. Naprawdę ładnie wygląda! Uwielbiam kolory malinopodobne :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :D mam z tej serii taki słoneczny i jasny róż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglada ;) i cena tez nie duża wiec mozna sie skusic na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny odcień, i blyszczy sie subtelnie do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglada :)
    przez Ciebie kupilam juz bonder orly. teraz rozwazam seche vite. robilas recenzje? jesli tak, to daj mi prosze znac na moim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Golden Rose to moja ulubiona lakierowa firma, a kolor Twoich paznokci jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny! musze go kupic ;) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny jest! Normalnie nie przepadam za takimi lakierami, ale ten mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.