Wibo - Wonder Nails Collection - Amazing Amazone

niedziela, 6 maja 2012

Po chwilowej, malinowej pauzie (KLIK) na paznokcie powracają typowo letnie klimaty. Tym razem postanowiłam poszaleć z rozbieloną pistacją z najnowszej kolekcji Amazing Amazone Rossmannowej marki Wibo. 
Kolor lakieru (nr 03) nastręcza pewnych trudności definicyjnych :) Niekiedy wydaje mi się bardziej niebieski, innym razem zdecydowanie zielony. Ostatecznie, minimalnie bardziej skłaniam się ku wersji niebieskiej, choć to wybór mocno dyskusyjny. Pewnikiem jest natomiast to, że lakier posiada idealnie kremową, bezdrobinkową formułę.
Na paznokcie położyłam to, co zawsze: Eveline 8 w 1 Total Action + Bonder Orly + dwie warstwy lakieru Wibo + Seche Vite. Taka kombinacja zapewnia nie tylko idealne krycie kolorowego lakieru ale również całkiem przyzwoitą trwałość.
Jak się Wam podoba rozbielone połączenie zieloności i niebieskości? Muszę przyznać, że jakość lakieru pozytywnie mnie zaskoczyła. Zdecydowanie nabrałam ochoty na więcej letnich kolorów :)

- pojemność: 7 ml
- cena: ok. 5 zł (poprawcie jeśli się mylę)
- dostępność: sieć drogerii Rossmann

Podobne wpisy

85 komentarze

  1. mój e-mail to : marika.ruszkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam tego kolorku u siebie w rossmnie.. w każdym razie na paznokciach wygląda o niebo lepiej niż w buteleczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, mi się podoba nawet w butelce :)

      Usuń
  3. śliczny, śliczny, śliczny =)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jeszcze w żadnym rossmanie nie widziałam nowych serii :< śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś dziwacznie je wprowadzają. W krakowskich Rossmannach przeważnie są, ale nie wszystkie kolekcje.

      Usuń
  5. Prześliczny kolor. Podobny odcień mam z MySecret lecz on ma drobinki (których bądź co bądź prawie nie widać, ale jednak :P ).
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadzałyby mi delikatne drobinki, choć całkowity krem ładnie komponuje się z tym kolorem.

      Usuń
  6. u mnie w rossmanie, albo tych lakierów nie ma, albo najzwyczajniej w świecie ich nie widzę : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zgarnęłam kilka egzemplarzy dla siebie ZARAZ po tym, jak zostały rozłożone w szafie Wibo. Były wtedy dostępne WSZYSTKIE rodzaje. Później zauważyłam, że część z nich zniknęła a w szafie pozostały tylko wybrane, systematycznie uzupełniane kolekcje. W szczególności, nie widziałam właśnie linii Amazing Amazone.

      Usuń
  7. Śliczny <3 Jak dla mnie jest to turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, poluję na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na paznokciach wygląda o wiele lepiej niż w opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niebieski czy zielonym, nieważne jest śliczny \;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie, nie to ja muszę go mieć! :P

      Usuń
  12. Piękny *.* I śliczne paznokcie, przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladny, dla mnie to troszke niebieska mięta :)

    wlasnie sie dzis zastanawialam jakiego preparatu uzywasz na gore, bo nie potrafilam sobie przypomniec! jak skoncze nail teka to musze kupic bonder orly jako preperat podkladowy ale nie wiem jeszcze czy zostac przy bezbarwnym nail teku jako nawierzchniowym czy zakupic cos innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako topu używam Seche Vite, polecam, choć trochę czasu zajęło mi oswojenie się z jego właściwościami i działaniem.

      Usuń
    2. wlasnie czytalam o nim ze skurcza lakier. chyba zostane przy nail teku bo jednoczesnie odzywia paznokciec. myslisz ze warstwa bondera przepusci odzywke do paznokcia?
      pod bonder sprobuje i tak stosowac tak jak Ty odzywke Eveline ;-)

      Usuń
    3. Zupełnie się z tym nie zgadzam! Zużyłam praktycznie całą butelkę i ani razu nie zauważyłam efektu skurczenia. Do wad na pewno zaliczam zapach i tempo gęstnienia. Poza tym - produkt na medal. Kupię ponownie.

      Co do Bondera, ja używam zawsze na odżywkę z Eveline i paznokcie mam jak ze skały :)

      Usuń
  14. piękny kolor pobija wszystkie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny :) mam z tej serii pomarańcz i zieleń :D pikne są hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny jest :)
    poza tym masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. taka mala rada :) dziewczyny jak nie widzicie jakiegoś lakieru na półce warto się zapytać jakiejś kobietki, która tam chodzi, gdyż mają bardzo duzo odcieni, ale nie wystwaionych. Może ta nowa kolekcja juz do nich dotarła, a jeszcze nie jest rozlożona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba kolor lakieru. Ostatnio przepadam wręcz za tym kolorem. ;)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor. Ostatnio ciągnie mnie do takich odcieni ale jeszcze żadnego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny, muszę zajść jutro do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie w rossmanach niestety nie ma tego odcienia :( a szkoda, bo poluje na niego ostro, jednak bylam w 4 i w zadnym nie ma ;/ pech czy co?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda na paznokciach świetnie, zadziwia mnie zawsze ile warstw masz na paznokciach :D
    Czym to potem zmywasz? Jakiś tajny zmywacz do polecenia? :)
    U mnie były już niestety tylko ogryzki, niespecjalnie urodziwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywam zmywaczem z Essence - to mój ulubieniec wszechczasów :)

      Usuń
  25. podoba mi się kolor. ile czasu zajmuje Ci malowanie paznokci wraz z odżywkami i topami, których używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość zajmuje mi ok. 15-20 minut.

      Usuń
  26. Też mam ten odcień. Uwielbiam go :) Sam w sobie również jest bardzo trwały. Ja nie nakładam żadnych baz, topów itp., a trzymał się bez zarzutu 4 dni.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten lakier, podoba mi się, od kilku dni noszę go na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie niestety w Rossmannie też nie ma tego koloru, ale widocznie jest to spowodowane tym, że moja mała metropolia jest sto lat za murzynami, więc sobie poczekam :P a kolor bardzo apetyczny

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczny kolor - mam cos podobnego z essence - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam wczoraj w Rossmannie i co?! Nie było ani jednego kolorku z tej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dla mnie bomba... już dawno widać nie byłam w rossmanie że jeszcze żadnego lakieru z tej serii nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor, ale kiedy ja szukałam jakiegoś podobengo koloru to nic nie było ciekawego na półkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znane prawo rządzące procesami zakupowymi :)

      Usuń
  33. Strasznie mi się podoba odcień, chyba sobie taki sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  34. te mięty ostatnio szaleją, zaszaleję i ja i też będę ją miała
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny. mam podobny z eveline pachnący :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing Amazone jest nawet udana, za to seria be a cameleon dla mnie jest straszna!

    OdpowiedzUsuń
  37. jeśli zachwalasz to się skuszę, bo póki co w ciemno nie kupię żadnego kremowego kolorku..

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ten lakier nazwałabym go niebieską miętą, ale nie lubie nim malować paznokci. Potrzeba sporo uwagi zeby nie zalać skórek i nie zrobić smug.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny odcień :)! świetnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny, chyba jednak pobiegnę za niedługo do Rossmana, może jeszcze go znajdę ;).

    OdpowiedzUsuń
  41. Boski, na pierwszym zdjęciu nie wygląda zachęcająco , ale na Twoich paznokciach meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny kolor, niesamowicie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj oj!
    Wyglada jak mieta w odcieniu niebieskim :D Sliczny kolor.
    A Ty masz piekne paznokcie i dlonie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. niesamowity kolor, wpada w taki cudny odcień
    u mnie dziś też miętka
    miłego wieczorku i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor. Jutro wybieram się do Rossmanna, mam nadzieję, że ta kolekcja będzie już dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ten kolorek jest idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie zdecydowanie bardziej niebieski ;) Kolor może nie odkrywczy, ale ładny :>

    OdpowiedzUsuń
  48. a wyglądał tak niepozornie, ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo przyjemny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny kolor :) Wiosna...
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. faktycznie, dość trudny do zdefiniowania kolorystycznego :) niemniej jednak prześlicznie wygląda na Twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kupie na pewno, moj ulubieniec z essence nie jest juz nigdzie dostepny:(

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę zapolować na ten kolor, ale najpierw muszę dojść do ładu z paznokciami, Ty masz piękne.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podczas majówki eksperymentowałam z podobnymi kolorami. Z Wibo kupiłam rozbielony żółty- zobaczymy jak się będzie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  55. mnie on rozczarował - gdyż kupowałam z nadzieją odnalezienia idealnej mięty -- albo felerny on albo ja bo jest dla mnie ciężki w użyciu :/ ale trwałość nienajgorsza to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  56. przepiękny kolorek, też mam w planach kupić coś z nowej serii wibo... :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oglądałam go ostatnio i nie wiem czemu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Mięęętowy <3
    ja za niego płaciłam 5,99 zł, również w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. z tej firmy są też zmieniające kolor super i są szablony do wzorków naprawdę super. Te zmieniające mają na buteleczce kameleona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.