Majowe Glossy :)

wtorek, 8 maja 2012

Tradycyjnie, świeżo po otwarciu pudełka, przychodzę do Was z opisem produktów i relacją z pierwszych wrażeń. O ile przy poprzednich boxach wyrobienie ostatecznej opinii zabierało mi trochę czasu, tak w przypadku majowego Glossy nie mam absolutnie żadnych wątpliwości - zawartość pudełka jest fantastyczna! :)
W tym miesiącu, w pudełku nie znalazł się żaden pełnowymiarowy produkt. Nie ma jednak tego złego - liczba słusznej wielkości próbek wzrosła do sześciu :)
Oto, co zawiera mój box:
1. Avene - Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu skóry wrażliwej - produkt, który ucieszył mnie w najmniejszym stopniu. Dawno temu, w ramach promocji w Super-Pharm skusiłam się na mega-butlę o pojemności 400 ml. Płyn nie przypadł mi do gustu do tego stopnia, że od kilku miesięcy leży w szufladzie i czeka na swoją kolej. Pamiętam, że po demakijażu nim piekły mnie oczy. Na szczęście, próbka dołączona do Glossy Box zawiera tylko (aż?) 50 ml - zużyję ją podczas najbliższego wyjazdu. Za 200 ml płynu należy zapłacić 44 zł (rozbój w biały dzień, nie polecam, za tę cenę można kupić 400 ml znakomitego micela z Vichy w wygodnym opakowaniu z pompką). 
2. Dermika - Passione Body - Zmysłowy peeling kwiatowy do ciała - bardzo słuszna próbka peelingu, który, zgodnie z obietnicą producenta, ma zapewnić skórze intensywną pielęgnację, skuteczne złuszczenie, miękkość i gładkość. Z przyjemnością spróbuję tego produktu, zwłaszcza, że nie miałam dotychczas styczności z kosmetykami do pielęgnacji ciała Dermiki. Próbka znajduje się w wygodnej tubie o pojemności aż 50 ml. Pełnowymiarowe opakowanie zawierające 200 ml peelingu kosztuje 47 zł
3. Lierac - Mesolift Creme - Rozświetlający krem multiwitaminowy - powtórka z rozrywki, czyli kolejna próbka marki Lierac. Różowy, nawilżający kisiel z pierwszego boxa wspominam bardzo miło, dlatego cieszę się, że będę mogła przetestować działanie wersji rozświetlającej. Ja i moja sucha, szara cera szczerze uwielbiamy tego typu, nafaszerowane witaminami, kosmetyki! Próbka w formie tubki (opakowana dodatkowo w pomarańczowy kartonik) mieści 10 ml kremu. Koszt pełnowymiarowego opakowania o pojemności 50 ml to aż 149 zł.
4./5. L'Occitane - Krem do rąk z Masłem Shea & Krem do stóp z Masłem Shea - duet w postaci próbek kultowych kosmetyków marki L'Occitane z wysoką zawartością dobroczynnego masła karite. Ogromnie cieszę się z możliwości przetestowania tych produktów - długo nosiłam się z zamiarem kupna pełnowymiarowych opakowań, ale w końcu, z uwagi na koszmarnie wysoką cenę, skapitulowałam. Każda z próbek, umieszczonych w słodkich, małych tubkach, zawiera 10 ml produktu. Ceny pełnowymiarowych produktów rozkładają się następująco: 29,90 zł za 30 ml kremu lub 89 zł za wersję o pojemności 150 ml (cena dotyczy zarówno kremu do rąk jak i do stóp).
6. Rene Furterer - Naturia - Suchy szampon do włosów - próbka o sporej pojemności 75 ml (połowa pełnowymiarowego opakowania). Suche szampony lubię i stosuję, dlatego produkt bardzo mnie ucieszył. Pełnowymiarowe opakowanie zawierające 150 ml kosztuje 79 zł.
Jak się Wam podoba majowe Glossy? Ja jestem zachwycona! Każdy - dosłownie każdy produkt wykorzystam z wielką przyjemnością (no, może poza micelem Avene, który zużyję ze średnim entuzjazmem). Ogromnie cieszę się z próbek kremów L'Occitane i z witaminowej bomby od Lierac. Z tego co zaobserwowałam na innych blogach, zawartość pudełka różniła się w tym miesiącu tylko produktem Dermiki. Alternatywą dla peelingu okazał się krem do ciała z tej samej linii.


Glossy Box - tak trzymać!


  

Podobne wpisy

40 komentarze

  1. Produktów jako tako nie znam. Pewnie fajnie jest przetestować nowości :)
    Szkoda, że nie dali nic z kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tam cieszę, że nie ma kolorówki, bo mam jej w swoich zbiorach zdecydowanie za dużo :)

      Usuń
  2. Zawartość bardzo fajna :) Postarali się! Chociaż faktycznie stawiają typowo na pielęgnacje. Ostatnio ten strzał z pomadkami był może nieudany, bo dużo osób narzekało na kolory szminek... Może wolą nie ryzykować? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tym lepiej - wszystkie produkty znakomicie trafione.

      Usuń
  3. mi sie ten box baaardzo podoba. nie ma na co narzekac, pobil wszystkie pozostale polskie pudelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie się postarali. Kissbox im do pięt nie dorastał.

      Usuń
  4. fajne pudeleczko szkoda,że z koloróki nic nei ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi nie przeszkadza że nie ma nic z kolorówki, szkoda że nie ma żadnego perfumiku, ale ogólnie cud miód i malinka
    dziś na blogosferze plaga glossy notek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam uwielbiam te notki czytać :)
      A co do perfum, może to i dobrze, że nie ma, w końcu ciężko utrafić w gusta wszystkich adresatek pudełka :)

      Usuń
  6. jej wypas, fajne, może sama się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypas w najlepszym tego słowa znaczeniu! rewelacyjna zawartość!

      Usuń
  7. mam taką samą zawartość (bo niektóre dziewczyny zamiast peelingu mają krem do ciała i zamiast micela - żel do mycia twarzy) i jestem z niej baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To pudeleczko jest rewelacyjne!!:)Naprwde szczerze zazdraszczam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko ful wypas :D zazdroszczę i życzę miłego testowani ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. produkty wspaniale, aczkolwiek ja wole zdecydowanie kolorowke, wiec w sumie az tak nie zaluje, ze nie zamowilam :) chociaz ten micel kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam krem do rąk L'Occitane Cherry Princess i pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. krem do twarzy jest extra, wiem bo miałam, z kremami l'occitane też super niespodzianka, ogólnie jestem bardzo na tak:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie uzywam glossy boxa, ale pudeleczko wydaje sie byc ciekawe. Ja bardzo chetnie wezme to Avene jak nie chcesz ;P
    Co do szarej cery- ja ostatnio znalazlam w TBD (a nie lubie sklepu) cos wspanialego- sprej do twarzy z witamina C- nawilza, odswieza, rozswietla (daje takiego kopa twarzy) i utrwala makijaz ;) lepiej byc nie moglo :)

    Pozdrawiam i czekam na recenzje kremu z witaminami!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny zestaw. Chętnie bym przetestowała ten suchy szampon do włosków ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam wersję z żelem do mycia ryjka Avene - bardzo mi się przydadzą takie małe opakowania podczas wycieczek motocyklowych gdzie niemożliwością jest zabieranie ze soba całej kosmetyczki...

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny boxik! sama bym takiego przygarnęła i z rozkoszą wszystko zużyła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie super!:) ekipa Glossy Boxa się spisała!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty. Czekam na szczegółowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. również jestem mega zadowolona z tego glossy boxa:) przy cerze ze skłonnością do trądziku dostałam żel do mycia twarzy z Avene - co akurat bardzo mnie ucieszyło:)
    peeling zawsze się przyda!

    kremiki również chciałam przetestować;) a i suchy szampon - glossybox czyta mi w myślach;P

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem zadowolona także paczuszka od Ciebie
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. różniły się też produktami z Avene ja dostałam żel oczyszczający a nie płyn micelarny :) i jestem strasznie zadowolona z tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawartość majowego boxa bardzo mnie zaskoczyła, jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też właśnie odebrałam moje pudełko i równiez jestem zadowolona:) Zawartosc jak zwykle na poziomie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja się cieszę,że nie zamówiłam,nic w nim dla siebie nie znalazłam,ale fajnie,że trafili w gusta innych dziewczyn:)to im się bardzo chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No no no :) może sama się skuszę na glossa? Oby tylko cały czas produkty były "na poziomie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Suchy szampon zacheca bardzo:) szczegolnie z tej firmy, Miałam kiedys od nich szampon i wlosy po nim byly magiczne, jednak uznalam za kretynstwo wydawanie takiej kasy na szampon:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi sie zawartosc tego boxa, produkty z gornej polki. Ja sie czaje na Canadian edition, ale nie moge sie zdecydowac:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie w moim guście o czym już wspominałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wytrzymalam, wlasnie zamowilam swoj :) zawartosc tego boxa tak mi sie spodobala ze musialam kupic :P mam nadzieje ze dostane jeszcze to majowe

    OdpowiedzUsuń
  30. może w końcu się skuszę na to pudełeczko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z tych kosmetyków mam tylko Zmysłowy peeling kwiatowy do ciała firmy Dermika i jestem z niego bardzo zadowolona ! Peeling Ma przepiękny zapach i fajna konsystencje - nie przecieka przez palce- jest gesty i wydajny. Dobrze się rozprowadza no i daje super efekty. Po użyciu skora jest niesamowicie gładka, oczyszczona i przyjemna w dotyku. Peeling nie podrażnia nawet mojej wrażliwej skory która uczulają prawie wszystkie kosmetyki !
    Polecam naprawdę super produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.