Lepiej późno niż wcale: Ecotools - Bamboo Powder Brush (1200)

poniedziałek, 14 maja 2012

Rozpoczynam serię postów z cyklu:

LEPIEJ PÓŹNIEJ NIŻ WCALE
!

Nie wiedzieć czemu, pomimo masy pozytywnych recenzji, dobrej dostępności i stosunkowo niewielkiej ceny, parę kultowych kosmetyków i akcesoriów nie zasiliło moich zbiorów. Postanowiłam to zmienić i stopniowo zaopatrywać się w sprawdzone przez Was produkty :)

Na pierwszy ogień idzie marka Ecotools. Mój pierwszy wybór to pędzel do pudru - Bamboo Powder Brush (1200)
Klasycznego pudru, co prawda, nie używam, ale od dłuższego czasu rozglądałam się za odpowiednim kompanem dla moich kulek z Guerlain. Ecotools sprawdza się w tej roli fenomenalnie!
Pędzel wykonany jest bardzo solidnie, a do tego z poszanowaniem środowiska naturalnego:

- rączka wykonana została z drewna bambusowego
- do produkcji pędzla użyto syntetycznego włosia 
- materiał, z którego powstała skuwka to recyclingowane aluminium
Pędzel ogromnie mi się podoba. Przede wszystkim, ma niesamowicie miękkie włosie! Pewnie leży w dłoni, wygodnie się nim pracuje. Póki co, nie stracił jeszcze ani jednego włoska. Mam nadzieję, że po praniu zachowa swój kształt i właściwości. 
Pędzel sprawuje się znakomicie. Jestem zachwycona, zwłaszcza, że nie wydałam na niego przesadnie dużo. W Rossmannie, gdzie go kupiłam, kosztował 29 zł. Świetny zakup!

- model: Bamboo Powder Brush (1200)
- cena: ok. 30 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann, hipermarkety Tesco, sieć drogerii Super-Pharm, sklepy internetowe
Czyż nie wyglądają razem pięknie? :)

Podobne wpisy

70 komentarze

  1. potrzebuję go! :> już tutaj czuję jego niebywałą miekkość

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej chwili jest na pierwszym miejscu mojej zakupowej listy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się kilka pędzli tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i uwieeeelbiam!! jak wyjezdzam zabieram tylko jego i ulubiony pedzelek do cieni oraz eyelinera. ta trojka zrobie caly makijaz.
    ten pedzel sprawdza mi sie wtedy nie tylko do pudru ale takze do rozu rozswietlacza i bronzera.


    uciekaj z ta puszka meteorkow :( !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować go roli pędzla do bronzera!

      Usuń
  5. Uwielbiam pędzle z tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) To w dużej mierze Twoja zasługa, że go kupiłam :)

      Usuń
  7. bardzo go lubie jak dla mnie to pedzel wielofunkcyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam takiego scietego peedzelka z ecotools i nigdzie go nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli ten delikatnie ścięty do różu?

      Usuń
  9. Muszę go koniecznie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak wole tansze zamienniki, ktore sa rownie dobre :P 30 zl za pedzel to dla mnie jednak nadal sporo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pędzelek do cieni z EcoTools i również jest świetny :) na ten do pudru też poluję, ale zawsze kiedy odwiedzam Rossmanna jest wyprzedany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam składany kabuki, flat top i pędzel do korektora, wszystkie są świetne dlatego zamierzam jeszcze kilka dokupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój pędzel i to też ten od kulek jest w fazie dogorywania więc dzięki za podpowiedź i fajną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony pędzel do pudru, nie wyobrażam sobie już życia bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. od jakiegoś czasu mam zamiar kupić sobie właśnie kilka pędzli, a ten skoro taki świetny to chyba się skuszę :) cena też nie jest taka zła, widziałam droższe i chyba gorszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, ale to bardzo lubię pędzle z ewcotools. Ten także posiadam i przypadliśmy sobie go gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda fajnie, choć ja do meteorków wolę większego pędzlaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten pędzelek. Kupiłam, bo mój inglotowy już miał parę lat i wyglądał nienajlepiej. Jest fajny, miękki, prałam go nie raz i nic sie na razie z nim nie stało. Używam do nakładania pudru na dekolt i twarz ;). Mam też mały, cienki, którego używam do nakładania cieni. Wolę chyba z naturalnego włosia, np. Maestro, ale uważam, że EcoTools są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i jestem baaardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam ten właśnie model. Jest świetny! Przy nim poczułam jakim badziewiem było to czego używałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miałam podobne odczucie :)

      Usuń
    2. Lepiej tego uczucia bym nie opisała :D

      Usuń
  21. oj ja już mam z rok :)
    i ciągle jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten do różu i do powiek, oba spisują się niesamowicie. Mam je już chyba z pół roku i nie zauważyłam ani jednego wpadniętego włoska. Są tańsze, a dużo lepszej jakości niż np. Inglotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle z Inglota nie przypadły mi do gustu. Moim zdaniem są dużo twardsze i mniej solidnie wykonane.

      Usuń
  23. mam i sobie chwalę :D Świetna jakość w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tylko do cieni i jestem zachwycona, dlatego pędzel do pudru i różu na pewno zasilą moje zbiory (w swoim czasie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie ten pędzelek do cieni, dobrze wiedzieć, że sprawuje się bez zarzutu :)

      Usuń
  25. Uwielbiam ten pędzel! Wszystkie moje pędzle mam z Eco Tools i żaden mnie jeszcze nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam i uwielbiam! :)
    Chociaż z czasem się rozczapierza nieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie wpływa chyba na rozprowadzanie kosmetyków, prawda?

      Usuń
  27. mam go i zdecydowanie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię pędzel do różu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłam i wkrótce zrecenzuję :)

      Usuń
  29. Haha A Ty wiesz że ja go kupiłam wczoraj? :P Sprawuje się świetnie,a to dopiero jego pierwszy dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie równie dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  30. zastanawiam się czy go kupić bo kisi kusi :p

    OdpowiedzUsuń
  31. mam i lubię, zdarza się że nakładam nim też bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam pędzli z eco tools bo w sumie chwilowo z tych dostępnych w sieciówkach żadnego nie potrzebuję - wyglądają razem super - ale ja jakoś wolę jak pędzel ma czarną rączkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam bambus bardzo odpowiada. Zresztą, liczy się jakość pędzla, a ta jest w przypadku Ecotools znakomita :)

      Usuń
  33. Pędzle z eco tools dostępne są też w realu w cenach o kilka złotych niższych niż w rossmanie :) Ten do pudru kosztował chyba jakieś 21 zł.

    OdpowiedzUsuń
  34. oj czaję się na te pędzle. Jak tylko poczuję przypływ gotówki, biegnę do sklepu =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam go już przynajmniej pół roku i mimo prawie codziennego stosowania nie stracił kształtu ani włosków. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten pędzel od jakiegoś czasu, i zakochałam się. Przepadłam. Makijaż nim to czysta przyjemność. Od tej pory planuję zakup reszty ecotools'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Eco Tools chyba jeszcze nikogo nie rozczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tez go muszę wkońcu zakupić :) choć może zamówię z iherb:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem zakochana w skośnie ściętym pędzlu do brwi/linera :-) Nie mniej jednak szukałam pędzla do pudru, a Eco Tools coraz bardziej mi się podobają, więc pewnie zakupię :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  40. Do mnie dziś w końcu przyszły moje pędzelki Ecotools do malowania oczu. Są cudne! :) I zapłaciłam za nie połowę taniej niż w sklepie w PL (za komplet 5 pędzelków ok 25 zł). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja za swojego ecotools dalam ok 50 zl (10 funtow).
    mam go ok 2 lat juz (listopad 2010? nie, to 1.5 roku) i rozjechal mi sie. wlosow nie traci, ale nei jest tak zbity jak byl, chociaz po myciu go formuje. przez to aplikacja pudru jest trudna, bo nie moge go porzadnie nabrac, produkt rozchodzi sie na boki :(
    zbieram sie na kupienie Hakuro, sa tansze (dla mnie) i chyba lepsze

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Aj, musi być mega mięciutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O nieee, jeszcze jeeedna ;D :*
    Cóż mogę powiedzieć?
    Zobaczycie, zobaczycie, ja też się w taki uzbroję, niech no tylko z tym wszystkim tam u siebie wyjdę na prostą :)

    Bardzo dobrze, że się w niego zaopatrzyłaś. Oby służył Ci jak najdłużej i najefektowniej.

    OdpowiedzUsuń
  44. dopiero odwiedziłam bloga "burn it up" i ona też zakochana w nim jest:)coś czuje że moje serce podąża w jego kierunku;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.