Golden Rose - Matte Velvet Nail Lacquer, czyli aksamitna niezapominajka

piątek, 25 maja 2012

Głosy pod moją ostatnią, lakierową notką (KLIK) były dość podzielone, ale minimalną przewagą głosów, niezapominajkowy, półmatowy lakier Golden Rose zwyciężył, więc jako pierwszy prezentuje się dziś przed Wami w pełnej krasie.
Nie będzie przesadą, jeśli napiszę, że lakier mnie zachwycił! Początkowo, nie spodziewałam się po nim zbyt wiele. Ciekawiła mnie jego półmatowa formuła i nietuzinkowy kolor. Po zakupie okazało się, że lakier, wbrew moim przypuszczeniom, naszpikowany jest brokatem. Nie muszę wspominać, jak osłabiło to mój entuzjazm do niego. Błyskotki na paznokciach, co prawda, lubię, ale niekoniecznie w połączeniu z tak intensywnym, niebieskim kolorem.
Lakier okazał się strzałem w dziesiątkę! Nie dość, że pozostawia na paznokciach niezwykle ciekawe, ni to matowe, ni to aksamitne wykończenie, połączenie srebrnych drobinek i niezapominajkowej bazy tworzy uroczy, bardzo rozmarzający efekt :)
Przed nałożeniem lakieru Golden Rose, paznokcie zabezpieczyłam odżywką Eveline 8 w 1 Total Action oraz cieniutką warstwą Bondera Orly, dzięki któremu dwie warstwy właściwego lakieru równo przylgnęły do płytki paznokcia, pozostawiając idealnie gładką powierzchnię. Żeby nie zepsuć półmatowego wykończenia, pominęłam aplikację top coatu.
Mój aparat okazał się dla mnie nader łaskawy - bardzo wiernie oddał rzeczywisty wygląd lakieru. Jak widać na załączonych zdjęciach, wykończenie nie błyszczy zbyt intensywnie, nie jest również wybitnie matowe. Określiłabym je jako aksamitne :)
Sreberka okazały się całkiem drobne (choć w buteleczce wyglądały na raczej sporej wielkości brokat) i niewątpliwie korzystne dla ogólnego efektu. Nie jestem, póki co, w stanie powiedzieć, jak długo lakier wytrzymuje na paznokciach we względnie estetycznym stanie. Podejrzewam jednak, że z uwagi na brak preparatu nawierzchniowego, żywotność lakieru kolorowego ulegnie skróceniu.
Jestem ogromnie zadowolona z półmatowej niezapominajki. Efekt znacznie przerósł moje oczekiwania! W ofercie Golden Rose znajduje się łącznie 10 kolorów o wykończeniu matte velvet. W najbliższym czasie moją kolekcję zasili odcień amarantowy (nr 106), morski (nr 105) i bardzo jasny, miętowo-niebieski (nr 101) - są piękne! Całą gamę możecie obejrzeć TUTAJ. Dodam tylko, że poza wykończeniem półmatowym, marka posiada w swojej ofercie lakiery w pełni matowe (ogromnie podoba mi się różowo-mleczny odcień nr 03 -> KLIK).
Jak się Wam podoba Golden Rose Matte Velvet? Mam na myśli zarówno Wasze odczucia co do koloru jak i wykończenia. Podobają Wam się takie dziwadełka, a może wolicie paznokciowe klasyki? Czekam na Wasze opinie!

Dobrego dnia, Dziewuszki!

- pojemność: 11,5 ml
- cena: 7,90 zł
- dostępność: wyspy i salony Golden Rose, sklep internetowy (KLIK)

Podobne wpisy

53 komentarze

  1. Niestety jakoś ten kolor mi nie przypadł do gustu, ale jestem ciekawa innych matów. W poniedziałek robię napad na ich stoisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. obawiałam się tych drobinek jak czytałam poprzednią Twoją notkę, ale efektem jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za niebieskimi paznokciami...ale ten efekt jest całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) zaskakujący mat - tak bym go określiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny kolor! I konsystencja lakieru chyba zupełnie nie jak zwykły GR :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)


    S.

    OdpowiedzUsuń
  6. no śliczny jest.. choć fanką wielką takich odcieni nie jestem, to przez te to drobinki wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest przepiekny:)masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana tym kolorem i efektem jaki uzyskalas dzięki temu pakietowi :-) jutro będę na stoisku GR i na pewno wybiorę coś dla siebie! Narobilas mi wieeelkieeegoo apetytu i teraz czekam na jutro.
    A ja dzisiaj pomalowałam paznokcie lakierem GR 222 i jest super! Dodam foty, obiecuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! No i kształt twoich pazurków mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor śliczny ale te drobinki jakoś do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier jest świetny ale Twoje paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt na paznokciach! Może i ja się w końcu skuszę na jakiś matowy lakier ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to się zakochałam w tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje paznokcie sa doskonale w kazdym caly, zebym choc raz w zyciu mogla takie miec ;((( Lakier przepiekny, az zachcialam go miec@ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :) mam jaśniejszą wersję i też dosyć fajnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię niebieskości, ale to jeden z fajniejszych kolorów jakie ostatnio widziałam. Te drobinki tak fajnie podkręciły ten mat...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor i efekt! Naprawdę wygląda jakby był z aksamitu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor,ale mógłby być bardziej matowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolor, bardzo oryginalne wykończenie.
    Piękne zdjęcia, ogląda się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 102 i 103 i uwielbiam je, ale jednak 102 ma ładniejszy kolor, taki delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień i piękne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny, wykończenie dla mnie idealne a takie lodowe błękity kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, ja mam fioletowy też półmatowy GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny! Zarówno kolor jak i wykończenie. Kocham maty i pół maty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne paznokcie Niecierpku!Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam błękity na paznokciach, a ta niezapominajeczka musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego sie balam! Jest boski! Musze koneicznie wlaczyc na nowo poszukiwania Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor :) Uwielbiam wszelakie błękity :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne skórki,może kiedyś osiągne taki cel:) Kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękny ten kolor, być może mi się tak podoba bo uwielbiam lakiery w wszelakich niebieskich odcieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się podoba, kolor ma ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubie brokatow i swiecidelek, ale ten lakier jest sliczny- zarazem kolor jak i wykonczenie. Bardzo ladny, delikatny, swiezy i dziewczecy.

    moglabym taki miec <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się ten kolor podoba, ale 105 i 106 przyciągnęła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej kochana ;*
    Otagowałam cię ;)
    http://lejdziakowa.blogspot.com/2012/05/tag.html

    PS lakier prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor całkiem fajny, własnie kupilam sobie niebieski lakier, ale zamiast kupowac matowe lakiery postanowilam kupic matowy top coat i teraz wszystkie moje lakiery moga byc matowe, jest to niezła oszczednosc! na moim blogu jytro pojawi sie wpis o matowym top coat'cie wiec zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek jest interesujący ;) Mam właśnie na paznokciach lakier Golden Rose Matte 07, fioletowy ;) Jestem z mojego bardzo zadowolona, chociaż początkowo nie spodziewałam się tego efektu. Poza tym lakierki z Golden Rose są według mnie tanie, jak na jakość i pojemność ;)
    Post jest dla mnie cudowny, ponieważ ja staję się powoli lakieroholiczką! ;)
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  38. Też uważam że super wygląda na twoich paznokciach ! Ja mam z tej serii tylko inny kolor, mój jest beznadziejny! Baaardzo krótko utrzymuje się na paznokciach,no i mój kolor jest okropny. pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. A jaki jest numer tego koloru?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.