sobota, 19 maja 2012

Essie w Super-Pharm!

Zapewne dotarła już do Was wesoła nowina - sieć drogerio-aptek Super-Pharm wyszła naprzeciw potrzebom lakieromaniaczek i wprowadziła do stałej sprzedaży lakiery marki Essie! Pomimo twardych planów oszczędnościowych, nie mogłam sobie odmówić zgarnięcia choćby jednej buteleczki :)
Mój wybór padł na Virgin Orchid (nr 22) - mleczny róż ze sporym dodatkiem bardzo drobnego, złotego shimmerka. Odcień ogromnie mi się podoba i myślę, że moje paznokcie bardzo go polubią :)
Muszę powiedzieć, że mimo niedawnego startu sprzedaży lakierów Essie, szafa już po kilku dniach była dość mocno przetrzebiona. Braki dotyczyły, przede wszystkim, kultowych kolorów, takich jak choćby Mademoiselle, czy popularnego top coatu - Good to Go. Wśród dostępnych odcieni, moją uwagę zwrócił apetyczny Mint Candy Apple - zapoluję na niego następnym razem :)
Jeśli rozważacie zakup lakierów Essie, warto skusić się właśnie teraz. Po pierwsze, skłaniają do tego bardzo atrakcyjne ceny - 34,99 zł za sztukę. Ponadto, do każdego zakupu, jako gratis otrzymacie szklany pilnik Essie  (o ile okażecie przy kasie kartę stałego klienta). Czujecie się skuszone? :)

- pojemność: 13,5 ml
- cena: 34,99 zł
- dostępność: sieć drogerii Super-Pharm

58 komentarzy:

  1. Szkoda, że mam tak daleko do SP, bo na pewno bym się skusiła na jakiś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pisz śmiało, zrobię dla Ciebie zakupy :)

      Usuń
  2. już jestem ciekawa jak wygląda na pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w SP, stałam z otwartą buzią, ale nic nie wzięłam, bo jednak rozsądek do mnie przemówił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam widziałam i się opanowałam - nie na moją obecną kieszeń :) ale gdyby była Mademoiselle to bym kupiła ale na moje szczęście już były wysprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam wczoraj na zakupach w Super Pharm, kolorki są cudowne, jednak cena już niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
  6. stojąc przed ta szafa chciałam wszystko! za pierwszym razem też nie było good to go, ale poszłam po 2 dniach i dołożyli więc dorwałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stalam obok tego standu i widzialam wieeele pieknych kolorow ale awet to mi nie pozwala wydac 35 zl za lakier, skoro wiem ze moglabym miec za ta cene 4-5 lakierow z najnizszej poli cenowej w rownie ciekawych kolorach :P w komplecie z pilniczkiem wychodzi juz nieco lepiej, to musze przyznac



    kolorek cudny, czekam az pokazesz na pazurkach! mam orzeczucie ze ten zloty pylek zniknie podczas malowania, oby nie bo pieknie wspolgra z rozem

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie Super-Pharm nie ma :(( Teoretycznie to może i lepiej, nie będę musiała ogłosić bankructwa, ale z drugiej strony... Jest kilka kolorów na mojej liście... Idę się obejść smakiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio będąc w SP zobaczyłam ich szafę i już wiem, że to totalne zło i bankructwo dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ta orchidea wygląda na cudowny kolor, kusisz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja mogłam nie zauważyć tego pięknego koloru?! Następnym razem muszę przyjrzeć się mu bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też są :) Ale póki co nie dałabym za lakier 34 zł, ale może kiedyś, jak jakiś zauroczy mnie do granic możliwości, to kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudny, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny złoty ton ma ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no muszę wreszcie tyłek ruszyć do SP:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny kolorek, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten kolor! :) Kusicie tymi essiakami jak nie wiem co

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czułam się skuszona kiedy tylko zobaczyłam ich gazetkę! Zapał opadł jak zobaczyłam szafę essie a w niej... pustki. Poczekam jeszcze trochę i znowu się wybiorę :D

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa jest często aktualizowana, ostatnio w moim S-P uzupełnili wszelkie braki :]

      Usuń
  20. U mnie Essie wprowadzili w Bootsie ;) ja jednak poprosze siostre, zeby mi ze stanow przywiozla. taniej bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor - ten shimmer dodaje mu uroku :) Ja się zdecydowałam na kultowy już Mademoiselle i do tego skuszona przez męża wzięłam jeszcze Russian Roulette :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W buteleczce kolor wygląda przepięknie, ciekawe jaki będzie na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie się cieszę, że w SP dostępne są te lakiery. Również kupiłam sobie jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, Airy Fairy na paznokciach (:

    OdpowiedzUsuń
  25. na razie może lepiej będę omijać SP szerokim łukiem, bo niechybnie bym coś łapnęła z tej szafy, a to mogłoby być zgubą dla mojego portfela :) ale może kiedyś...w ramach jakiegoś prezentu dla samej siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na prezentację na pazurkach :) ja na razie muszę się wstrzymać z kupnem nowych lakierów bo moja półeczka pęka w szwach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam superfarma w okolicy, a lakier bardzo mi sie podoba - czekam na paznokcie ubrane w niego!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem w siódmym niebie, że te lakiery są już w PL! Muszę sama mieć jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A teraz zmyj tego Chanelka :D i pOka poka na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmyłam :) Chanelkę nosiłam ponad tydzień - trwałość jest powalająca!

      Usuń
  30. Dla mnie lakiery Essie są za drogie, więc i tak ich nie kupię. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny jest ten złoty shimmer, uwielbiam takie wykończenie, niemniej jednak powala mnie cena Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Drogo i tak. Skuszę się tylko na Good to go, ew. Mademoiselle - naprawdę jest mi szkoda wydać tyle pieniędzy na lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  33. czekam na prezentację na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny jest... niby nie moj kolor a jednak mi sie podoba :D czekam na prezentacje na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj póki co pozostaje mi tylko na nie popatrzec w SP iż szkoda mi kasy.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. o jenki ! Tyle kasy za lakier do paznokci?! Musi być rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam ostatnio popatrzeć, ale póki co nie zdecydowałam się na zakup :) Chociaż ten odcień bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam essie w sklepach od dawna,nigdy nie kupilam, bo uzwazam,ze cena jak za lakier przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja sie nie skusze, bo cena powala :P za to samo mam paletke Sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny, mam podobny, ale nie z Essie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Widze, że Essiemania trwa, u mnie ostatnio też pojawił się wpis o Essie w SP. Ja sprawiłam sobie dwie piękności i jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  42. Motyla noga! Sa strasznie drogie! Nie rozumiem polskich cen ;/ U mnie mozna czasem trafic je za $4.99 co wychodzi kolo 15 zl czyli mniej niz polowe polskiej ceny. Za lakier do paznokci 34.90 zl? Pogielo ich wszystkich! Wiem, ze paleta kolorow jest zachwycajaca i te pedzelki... ale w koncu to tylko lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Z drugiej strony, wystarczy na wiele miesięcy użytkowania, co, przynajmniej w moim odczuciu, łagodzi jego cenę.

      Usuń
  43. Specjalnie wybrałam się wczoraj do SP by na żywo zobaczyć słynne lakiery. I wiecie co? Nie wiem skąd taki szał na nie. Owszem, kolory są ładne, ale podobne albo i identyczne w swojej ofercie ma wiele innych tańszych i dobrych firm. Nie wiem dlaczego akurat miałabym płacić za nie 35zł. Dla mnie to żadna okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Essie przebija jakością i wyborem kolorów ofertę tańszych producentów.

      Usuń
  44. ja mam pytanie odnośnie gratisu?:) jak się sprawuje pilniczek?

    Emm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.

Niestety, zmuszona byłam zablokować możliwość publikowania komentarzy przez użytkowników anonimowych. W razie potrzeby, osoby te serdecznie proszę o kontakt mailowy. Po szczegóły odsyłam do notki http://niecierpek.blogspot.com/2013/01/o-ingerencji-w-wolnosc-sowa.html