Essie - Virgin Orchid

niedziela, 20 maja 2012

Wczoraj pokazywałam Wam mój najnowszy, lakierowy nabytek - Essie w ślicznym, różowo-złotym kolorze Virgin Orchid (nr 22). Dziś czas na prezentację pazurkową :)
W porównaniu z pozostałymi lakierami Essie, które posiadam, Virgin Orchid posiada dużo szerszy, a co za tym idzie, o niebo wygodniejszy pędzelek. Dzięki  temu aplikacja lakieru to marzenie :]
Na paznokcie nałożyłam niezmienną kombinację - odżywkę Eveline 8 w 1 Total Action + Bonder Orly + dwie warstwy lakieru Essie + Seche Vite. Rezultaty prezentują się następująco:
Lakier pozostawia na paznokciu delikatnie kremową, bardzo błyszczącą warstwę. Złoty shimmer nie jest tak wyraźny jak w buteleczce, ale mimo to nadal jest widoczny na paznokciach, a do tego pięknie się mieni w słońcu. 
W słońcu
Lakier utrzymuje się na paznokciach w nienagannym stanie. Nie odpryskuje, nie schodzi płatkami, nie ściera się nader szybko. Myślę, że z powodzeniem wytrzyma 5-7  dni nieoszczędzającego noszenia.
Jak się Wam podoba mój Essiak? Ładniutki, co? :)

- pojemność: 13,5 ml
- cena: 34,99 zł
- dostępność: sieć drogerii Super-Pharm

Podobne wpisy

67 komentarze

  1. swietny kolor! ja skusiłam sie na lapiz of luxury - niebieski a teraz szukam rozu połaczonego z fioletem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski jest piękny! Ogromnie mi się podoba!

      Usuń
  2. Świetnie wygląda u Ciebie ten odcień:) Tak bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny letni kolorek. Ja też już przepadłam w Super-Pharm jeśli chodzi o Essie....

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pazurki:)
    śliczny kolor!

    Zapraszam na nowy post!!:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/05/new-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jeszcze ładniejszy niż w butelce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. stałam wczoraj przed szafą z 15min i nic dla siebie nie wybrałam ;P nie wiem czemu ale jakoś nic szczególnie mnie nie zachwyciło - może za duzy wybór?
    ale ten kolor jest naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wiesz, czego szukać następnym razem :)

      Usuń
  7. Cudowny kolor! 7 dni to chyba nie wytrzyma ;) Ale już 5 to imponujący efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodzeniem wytrzyma 7! (przy założeniu, że nakłada się tyle warstw różnych produktów co ja) :)

      Usuń
  8. Podoba mi się i to bardzo! :) Przyznam szczerze, że dla mnie na paznokciach wygląda ładniej niż w buteleczce :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest!
    ale u mnie chyba nie wyglądałaby już tak dobrze, mam dużo ciemniejszą skórę :)

    ale rączki masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się zdaje, że na śniadej, opalonej skórze wyglądałby jeszcze lepiej niż na mojej bladej :)

      Usuń
  10. Nie moje wykończenie, ale kolor i nazwa bardzo mi się podobają.
    O ile mogę coś na ten temat powiedzieć, bardzo pasują do delikatnych dłoni Niecierpka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolor ale najbardziej podobają mi się te korale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i cholera przepadłam...on jest cudowny!<3 i mimo ceny kolor jest taki uniwersalny (za zielony ponad 30 złotych bym na pewno nie dała), że ja go no muszę mieć :)
    zdziwiła mnie pojemność, tzn. nie widziałam jeszcze tych butelek na żywo, ale nie sądziłam, że one aż takie duże sa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są pojemne i uważam, że cena, mimo że dość spora, rozkłada się w miarę proporcjonalnie do ilości. A kolor rzeczywiście jest uniwersalny, można go nosić na okrągło :)

      Usuń
  13. Piękny, bardzo delikatny - ostatnio lubię tylko takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały kolor! Na paznokciach wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny !!! cudnie sie prezentowal w opakowaniu ale na paznokciach wyglada jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przekonasz do takich kolorków, Sroko? :)

      Usuń
  16. ładniutki, ładniutki. O wiele ładniejszy na pazurkach niż w butelczynie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kolor. Nie lubię ani różu ani złota ale muszę stwierdzić, że bardzo ładnie ten lakier prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, połączenie lepsze niż oba kolorki osobno :)

      Usuń
  18. Jest piękny! Coraz trudniej mi się zdecydować który Essiak trafi do mnie następny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniutki kolorek, a naszyjnik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O naszyjniku pisałam tutaj:

      http://niecierpek.blogspot.com/2012/04/bijou-czyli-o-sroczej-naturze-i-nowych.html

      Usuń
  20. bardziej mi się podoba na paznokciach niz w butelczynie... Matko, 5 warstw masz zawsze na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze noszę 5 cieniutkich warstw (chyba, że wystarczy zaledwie jedna lakieru kolorowego), które wytrzymują do 7 dni.

      Usuń
  21. Prześliczny odcień! Tylko mnie zawsze cena odstrasza... :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor! Ja skusiłam się na Mint Candy Apple, ale chyba nie będzie to ostatni Essie w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, szaleję za tym odcieniem! Jak Ci się nosi?

      Usuń
  23. Nie wiem czy to zasługa Twoich pazurkow czy to lakier, ale wyglada przepięknie!
    Już sie doczekać nie mogę mojej wizyty w SP :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny jest! i jak tu wytrwać w lakierowym odwyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny jest, jeden z niewielu odcieni z którymi mogłabym zostać na bardzo długo na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor !

    Nigdy mnie do lakierów Essie nadzwyczajnie nie ciągnęło. Ale jak je zobaczyłam wczoraj w SuperPharmie to na mojej chciej liście znalazło się chyba z 5:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, na żywo wyglądają dużo lepiej niż na ekranie komputera. Też mam kilka typów, mam nadzieję, że nie zostaną wykupione gdy po nie powędruję :)

      Usuń
  27. Przepiekny kolor, a Ty masz bardzo ladne dlonie i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny :) bardzo kobiecy...

    OdpowiedzUsuń
  29. lakier... Hmmm. Podoba mi sie, ale bardziej mi sie podobaja Twoje paznokcie i nie bede ukrywac, ze Ci ich zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, paznokcie jak paznokcie, gołe nie wyglądają już tak dobrze :)

      Usuń
  30. Śliczne dzięki za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super nazwa! ja czekam na dostawę essie na paatal...

    OdpowiedzUsuń
  32. przecudny jest ten Twoj essic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.