MIYO Nailed it! Wypływam na szerokie wody!

czwartek, 12 kwietnia 2012

Ahoj, szczury lądowe! Przybywam do Was z ekspresową fotorelacją z chrztu morskiego moich niecierpkowych pazurów :) W roli głównej wystąpił nowy, niebieski ulubieniec - MIYO z linii Nailed it! w obłędnym kolorze Pacific (nr 26). Wtrącę naprędce, że zupełnie zwariowałam na punkcie lakierów tej firmy - są fenomenalne!
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała kilku smaczków. Tym razem, przy użyciu sondy z Essence (którą podpatrzyłam, a jak, na blogu Mallene) na serdecznym palcu zmalowałam maleńki, kropkowy wzorek. Do jego wykonania użyłam mocno napigmentowanych lakierów do stepmelków Essence, choć sądzę, że zwykłe lakiery sprawdziłyby się równie dobrze. 
Powiedzcie same - czy ten kolor nie jest genialny? Dodam tylko, że nie posiada drobinek ani innych błyskotek, jest baaardzo kremowy i całkiem szybko wysycha. Przy pierwszej warstwie smuży niemiłosiernie, ale po ponownym pociągnięciu kryje całkowicie. 
Na paznokcie położyłam tę samą kombinację co zawsze - warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action + warstwę Bondera Orly + dwie warstwy lakieru MIYO + warstwę Seche Vite. Efekt określiłabym jako pancerny - paznokcie są twarde, lakier ładnie się trzyma - miód malina! :)
I co, co powiecie? Lubicie morskie klimaty? :)

Zamiast pożegnania sentencja dnia: gdy mewa na wodzie siędzie, pogoda będzie! Ahoj, dziewuszki! :)

Podobne wpisy

71 komentarze

  1. ale śliczny! lakiery Myio opanowały blogsferę :) a ja nawet nie wiem gdzie ich szukać :( buu

    PS: Niecierpku, dzisiaj paczusia do Ciebie poleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, ja wysyłam do Ciebie jutro. A co do lakierów MYIO - cichaj i czekaj grzecznie na przesyłkę :D

      Usuń
    2. o mamooo, coś tam wymyśliła? :D

      Usuń
  2. Wlasnie taki odcien lubie, teraz na blogach szaleja pazurki tez niebieskie ale takie jakos niebesko-ciemno-jaskrawe ... niezbyt moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak tak! Ten kolor jak najbardziej do mnie przemawia.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek:) ja też polubiłam miyo i właśnie mam bubblegum na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny efekt!! Ja mam poki co tylko jeden lakier miyo ale a pewno zakupie inne. juz mam nawet na oku kilka kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz bardziej mnie przekonujecie do niebieskości !:)
    uwielbiam za to blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam ten lakier w BlogBoxie i właśnie dziś mam zamiar go przetestować ;) Nie jestem jeszcze w 100% do niego przekonana, ale u Ciebie mi się bardzo podoba! I ten wzorek też dodaje sporo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor :)) Ja mam z tych lakierów MIYO zółty.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor lakieru, a Ty masz prześliczną płytką paznokcia... jeny ile bym oddała,żeby mieć tak świetne paznokcie... : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moje paznokcie mają ostatnio gorsze dni :<

      Usuń
  10. śliczny kolorek ;) Ostatnio przekonałam się do lakierów.. dość późno hehe.. narazie mam dopiero dwa w swojej kolekcji z golden rose;p miętowy i taki czerwono- różowy. A do miyo mam dostęp więc pewnie wypróbuję;)

    To mój pierwszy post na Twoim blogu ;)) Już długo Cię obserwuję i muszę Ci powiedzieć, że jesteś świetna w tym co robisz:) Makijaże są śliczne, w ogóle jesteś bardzo sympatyczną i ciepłą osóbką! Dziękuję za wszystkie inspiracje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za cieplutki komentarz - ogromnie mi miło :)

      Usuń
  11. Kolor przepiękny, sama od pewnego czasu myslę o tych lakierach i chyba niedługo sobie sprawie jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo juz ich uzywam i ciągle moje zadowolenie nim nie maleje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor cudowny! Niesamowity! Strasznie żałuję, że jest tak ograniczony dostęp do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam lakiery MIYO :)))) ten kolor tez wpadł mi w oko, zbieram się żeby podreptać po niego do Jasminu :) a wzorek uroczy, nienachalny i elegancki, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor, idealny na plażę do opalonego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam za dużo niebieskości w swoich lakierowych zbiorach, ale ten lakier jest taki pięęęęęęęękny

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam mega słabość do wszelkich odcieni niebieskiego, suuuuuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pancerne paznokcie bardzo by mi się przydały :D
    Ślicznie wygląda ten kolorek! :) Dzisiaj stałam nad szafą Miyo i się modliłam... byłam taka zdecydowana, że nic nie wzięłam... :(
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, jak ja już jestem w DJ to napadam na szafę MYIO i triumfalnie wynoszę połowę jej zawartości :D

      Usuń
  19. muszę zakupić w końcu jakiś lakie MIYO bo tyle się naczytałam o nich żee oo ! a kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor! nigdzie nie mogę znaleźć kosmetyków miyo :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor, ale nigdzie jeszcze nie znalazłam lakierów z tej firmy. ;(
    Jak zrobiłaś te kropeczki? Mi to nigdy nie wychodzi... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczki zrobiłam sondą - ostrożnie i powoli :)

      Usuń
  22. Świetny kolor, mam identyczny z simple beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolor, udaję się na polowanie tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny ten kolor. Chciałabym posiadać go w swojej kolekcji, mhmmm jest taki cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor, bardzo lubię nosić niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny kolor...normalnie laguna..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, od razu widać kto tu ma morskie korzenie :) Laguna a nie niezapominajki jakieś :P

      Usuń
  27. U mnie nigdzie nie ma MIYO :(( Ale mam podobny kolor z Inglota, który dostałam od przyjaciółki na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny jest ; DD

    http://natalia100-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że nie tylko ja jestem zauroczona lakierami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MYIO robi zasłużoną w blogosferze (i nie tylko) karierę :)

      Usuń
  30. kolor jest prześwietny ! ładny wzorek :)
    Gdzie można kupić lakiery tej firmy?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia gdzie poza Krakowem. W Krakówku znajdziesz je na Długiej, w Drogerii Jasmin.

      Usuń
  31. Ostatnio przyglądałam się tym lakierom, przepiękna kolorystyka:) Ten był jednym z tych które najbardziej mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  32. morze kiedyś do mnie przypłynie, ahoj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny, uwielbiam te lakiery:)chociaż mam jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolorek :)
    Powiem Ci, że zszokowało mnie 2 zdjęcie od dołu. (Twoje wygięcie palca :O )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie od parady mamy chwytne kciuki :)

      Usuń
  35. Bardzo ładny lakier i bardzo fajny blog.
    Dodaję się do lukajców. :)
    Pozdrawiam kochana! :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.