MIYO Nailed it!, czyli paznokcie z przymrużeniem oka :)

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Przychodzę do Was dzisiaj z notką ekspresową - lakierową :) Po moim ostatnim napadzie na szafę MIYO, zgarnęłam kilka uroczych, wiosennych lakierów do paznokci z linii Nailed it! (w tym kilka dla Was, w ramach rozdania) :) Nie mogłam się powstrzymać i rzuciłam dziś na moje paznokcie trochę rozbielonego, zielonego koloru. W roli głównej wystąpił odcień Grape :)
Historia jest krótka - na paznokcie zabezpieczone odżywką 8w1 Total Action Eveline i Bonderem Orly położyłam dwie cienkie warstwy lakiery MIYO. Całość utrwaliłam top coatem Seche Vite. Dla urozmaicenia, serdeczne paluszki pociągnęłam flejkowym, circusowym topem Essence. Oto moje dzieło:
Jak się Wam podoba? Mnie - bardzo! :)

Podobne wpisy

90 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ostatnio króluje taki odcień zieleni na blogach- jak nie widzę MIYO, to pojawia się Catrice :D

      Usuń
    2. Popularne, niedrogie i porządne, nie ma się co dziwić ich popularności :)

      Usuń
  2. swietne te lakiery miyo musze sie rozejrzec :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gamę kolorystyczną mają genialną!

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się ten kolor, a nigdzie w moim mieście ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupię go sobie :] zdecydowanie go sobie kupię :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się pochwalić pazurami na blogu :]

      Usuń
  5. bardzo ładny kolor, ale ostatnio kupiłam sobie kilka wiosennych lakierów i jak na razie wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier fajny, mam podobny kolor. Widać,że ładnie kryje . Generalnie masz ekstra paznokcie ( kształt )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć przyznam, że moje paznokcie ostatnio wiele przeszły i nie są w najlepszej formie.

      Usuń
  7. Lakier na ktory poluje od dawna, moze uda mi sie go wygrac w rozdaniu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki :) Napisz maila, jeśli bardzo Ci na nim zależy - zgarnę jeden egzemplarz dla Ciebie przy najbliższej wizycie w drogerii :)

      Usuń
  8. Tez mam ten lakier i jest jednym z moich ulubionych :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, on się nie może nie podobać :)

      Usuń
  9. Prezentuje się pięknie! :)
    Czemu w mojej okolicy nie ma nigdzie szaf MIYO :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ale w gruncie rzeczy to całkiem niesprawiedliwe :)

      Usuń
  10. Mam prawie identyczny na paznokciach :) Świetne są takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie :) odcień idealny na wczesną wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor, zazdroszczę paznokci i dostępu do szafy miyo ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też się bardzo podoba :)
    tylko czemu ja nigdzie nie widziałam lakierów miyo... no nic, będę wytrwale szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są słabo dostępne, bardzo słabo...

      Usuń
  14. bardzo się podoba, mam oba te lakiery i oba je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, to u Ciebie zobaczyłam połączenie kolorowego lakieru z cyrkowym topem :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz dostępu do MYIO, daj cynka, podeślę Ci kilka sztuk :)

      Usuń
  16. cudny kolor, widzę go ostatnio bardzo często. I wielbię ten topper, ale niestety ni udało mi sie go upolować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę na blogach, ma dość spore wzięcie :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny duet z Circus Confetti.

    OdpowiedzUsuń
  18. już się nie mogę doczekać jutra, z każdym dniem co raz bardziej czuję, że muszę go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dwie takie miętowe zielenie i lubię je nosić :) Miyo jak na razie nie spotkałam w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te lakiery Miyo

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje sie super:0 Ale bez brokatu, dla mnie lepiej.Chetnie wypróbuje ta firmę, jak na nia trafię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokat tylko na serdecznym, nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
  22. kiedyś nie lubiłam takich kolorków na paznokciach, ale im częściej je widzę na blogach, tym bardziej się do nich przekonuję, i chyba sobie sprawię podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę warto trochę poszaleć z kolorami :)

      Usuń
  23. świetny kolor ! uwielbiam takie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. Oraz oczywiście wesołych świąt ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  24. miyo ma fajną ofertę, ja mam cienie, lakiery planuję zakupić :) lakier i efekt końcowy na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne kosmetyki, chętnie skuszę się na kilka cieni.

      Usuń
  25. fajnie wygląda z topem z essence : D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Super to wygląda ;) Nie widziałam jeszcze nigdy u siebie tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, dostępność MYIO jest dość słaba :/

      Usuń
  27. Widzę, że wiele osób ostatnio "czuje miętę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, w końcu czuć w powietrzu wiosnę :)

      Usuń
  28. Śliczny ten lakier z MIYO ;)

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Czaję się już od dłuższego czasu na ten topperek od essence, ale zawsze jak robię jakieś zakupy, to o nim zapominam..
    Kolorek śliczny, ale sama bym się chyba nie odważyła takiego nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam na niego zupełnie przypadkiem, sądziłam, że został już wycofany a tymczasem ostatnio znalazłam go razem z innymi kolorami w szafie Essence.

      Usuń
  30. Ostatnio na blogach dosyć często można spotkać myio i dobrze, bo lakiery są trwałe i tanie:) fajna mięta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, uważam, że MYIO jak najbardziej zasługuje na wypromowanie :)

      Usuń
  31. mam grape, bardzo przyjemny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż się napaliłam na ten lakier brokatowy :D
    Bardzo fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, szkoda że to mój jedyny topik z Essence.

      Usuń
  33. Świetne paznokcie!
    Obserwuję:) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy - to jest bardziej Twoja 'zasługa' - zakochałam się w tym :)

      Ostatnio ściągam - w pewnym sensie - po Tobie paseczki: na co dzień paseczkuję swoje paznokcie :D naprawdę, jesteś mistrzynią chwytliwych - bo prostych a efektownych wzorków - w dodatku ile kombinacji kolorystyczno-wykończeniowych można stworzyć, opierając się na tym schemacie :)

      Mam taki topik [czyli z serii Special Effect], tyle że jasny fiolet - niestety na kolorowy nie załapałam się. A chętnie połączyłabym go właśnie z taką zielenią, no urzekło mnie to!

      Usuń
  35. sam kolor śliczny, ale te drobinki są dla mnie odrobinę za duże (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe flejki - duże i mocno widoczne :) Na wszystkich paluchach to przesada ale na serdecznym jestem w stanie je zaakceptować :)

      Usuń
    2. Właśnie, właśnie - taki akcent, wtedy to wrażenie jest paradoksalnie największe.
      Ja jeszcze nanoszę je w formie... pojedynczych paseczków, a jakże! ;D

      Usuń
  36. ale śliczny kolor! i ten pazurek z drobinkami.. cudo! :)

    mam pytanko tak przy okazji :) gdzie można dostać lakiery Myio? bo szczerze, to nie mam bladego pojęcia.. jakoś nigdy nie rzuciły mi się w oczy.. a widzę co chwilę sporo fajnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, ja swoje lakiery kupiłam w Drogerii Jasmin w Krakowie, ale nie mam pojęcia jak z dostępnością w innych miastach. Z tego co piszą dziewczyny - niezbyt dobrze :/

      Usuń
    2. no to buuu :( a nie mają jakiegoś sklepu internetowego? pewnie nie, co?

      Usuń
    3. Pisz na maila co Cię interesuje póki nie wysłałam paczki do Ciebie :)

      Usuń
  37. Teraz jest taki szal na ta firme:) Bardzo łądny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  38. błysk na medal!
    moja zieleń czeka na swoją kolejkę. jeszcze chwilę poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi też się podoba. ; )
    a szczególnie chyba to połaczenie lakierów, bo ten top z essence pasuje swietnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. widze ze myslimy bardzo podobnie :D :D
    http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/2012/04/catrice-topper-essence.html

    oczywiscie podoba mi sie, co widac po tym co mam na paznokcaich ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Lakier jest świetny sam w sobie, a z Circusem wygląda już w ogóle genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne paznokcie Niecierpku!Zapraszam Cię do zabawy,jeśli masz ochotę:-)http://basia8212.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-mnie-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się i kolor i ''zdobienie'' :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.