PasteLOVE kody paskowe :)

sobota, 17 marca 2012

Moja miłość do pasteli trwa :) Po liliowym debiucie (klik) postanowiłam poszaleć z rozbieloną miętą i paskami. Z dna szuflady wyciągnęłam lakier do paznokci Essence z ubiegłorocznej LE Blossoms etc..., mocno napigmentowane, stempelkowe lakiery i moją niezawodną taśmę hydrauliczną :) 
Odcień lakieru bazowego (I like - nr 02) to dość błyszcząca mięta z delikatnymi, niebieskimi drobinkami. Zdecydowanie brakowało mi w nim bieli, na szczęście przypomniałam sobie, że w czeluściach mojego kosmetycznego składziku leży nieużywany lakier z trzypaku H&M :)
Połączenie obu kolorów (do buteleczki z lakierem Essence dodałam około 10 kropel białego lakieru H&M) dało bardzo przyjemny, pastelowo-miętowy kolor. Na paznokcie zabezpieczone odżywką Eveline 8w1 Total Action i Bonderem Orly położyłam dwie warstwy miętusa z Essence i przystąpiłam do zabawy z paskami :)
Tym razem, za Waszą namową, zdobieniem pokryłam wszystkie paznokcie. Cienkie kawałki taśmy poprzyklejałam w niewielkich odstępach, a przerwy zamalowałam odpowiednio czarnym i białym lakierem do stempelków z Essence. Niestety, biały lakier okazał się bardzo  gęsty. Dopiero po wykonaniu pasków uświadomiłam sobie, że mogłam rozcieńczyć go moim niezawodnym rozpuszczalnikiem z Inglota. Nic to, będę o tym pamiętać na przyszłość.
Efekt, choć widać niedociągnięcia, prezentuje się całkiem przyjemnie i żartobliwie. Myślę, że ładnie komponuje się z wiosenną, pastelową garderobą. Jak sądzicie?
Lubicie paznokciowe wzorki czy nosicie się raczej jednobarwnie? :)

Podobne wpisy

52 komentarze

  1. Genialny pomysł na mani :). Świetny lakier bazowy i jakie proste paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, właśnie wcale nie tak proste jak chciałam :>

      Usuń
  2. Świetny wzór Ci wyszedł, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ;) Tak nienachalnie. W dodatku łatwe do wykonania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. skądś znam ten lakierek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna miętka i fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mani. A ten turkusik bardzo mi się podoba, jest matowy zgaszony śliczny. hmm ciekawe czy lepiej by moje lapki lepiej wyglądały w takim niż w tym z Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się:) lubię wzorki na pazurkach. bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada swietnie ale nie potrafie sobei wyobrazic jak naklejalas tasme zeby uzyskac taki efekt? tam jest bardzo malutka odleglosc.

    cielas z tasmy malutkie plasterki i naklejalas na paznokciec a potem dopiero malowalas mietowym??
    "Cienkie kawałki taśmy poprzyklejałam w niewielkich odstępach, a przerwy zamalowałam odpowiednio czarnym i białym lakierem do stempelków z Essence. "--< gdzie ten bialy? :P

    rozwiej moje watpliwosci :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już objaśniam :) Najpierw odcięłam kilka cieniutkich paseczków taśmy i przykleiłam po bokach paznokcia (tak, by zachować miętowy kolorek) a dwa kolejne rozmieściłam po środku płytki. Większą część paznokcia pociągnęłam czarnym lakierem (tak, by odbić dwa paseczki), a pozostałą - białym. Ostrożnie zdjęłam taśmę pęsetą i gotowe :]

      Usuń
    2. Biały lakier znajduje się na pierwszym pasku od lewej. Widać to szczególnie dobrze na ostatnim zdjęciu.

      Usuń
  10. prześliczne, ten miętowy kolor to hicior wiosenny będzie, a nawet już jest:) ślicznie Ci to wychodzi, najpierw nie mogłam się nadziwić, że można mieć aż taką wprawę, żeby takie kreski równe namalować:) uf, dobrze, bo bym w kompleksy wpadła z powodu braku zręczności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. od jakiegoś czasu poluje na taki ładny odcień miętowego. Ten jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki kolor uwielbiam:) Ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie takie paseczki wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na początku nie zauważyłam tego białego paska ;) śliczny odcień Ci się "zmiksował" :p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zwykle noszę jednobarwne pazurki, bo nie mam czasu na zdobienia, ale zdobienia bardzo mi się podobają :) Twoje dzisiejsze pazurki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor idealny na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O fajny pasiak prosty ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz co? niecier(pię Cię)ku!!? musisz być taka idealna? boskie usta, ładne, zadbane paznokcie to Twoje atrybuty, to Twoje synonimy ot co! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Twój komentarz rozbawił mnie na całego :) Kto by pomyślał, że taki ze mnie ideał :)

      Usuń
  20. Prosty a jaki efektowny.. Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł . Kiedyś odgapię :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. czemu nie potrafię nawet kresek malować?:< Śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrafię malować równych kresek dlatego wspomagam się taśmą klejącą :)

      Usuń
  23. bardzo fajny pomysł ! ;) kiedy tylko będę miała czas to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne! proste, a efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niecierpku, kwiatuszku - jak ja lubię Twoje makijaże i Twoje paseczki!

    Przepraszam, że nie odzywam się regularnie. Odwiedzam Cię na bieżąco. Kiedyś pewnie wymyślą taką technikę, dzięki której będzie można poznać czyjąś reakcję po przeczytaniu posta, zanim napisze o niej słowo ;)

    Miłej nocy, pewnie śpisz już sobie.
    Dobra, spadam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pssst - Nie musisz odpowiadać. Mam nadzieję, że tak jak ja czytasz komentarze pod poprzednimi notkami :)
      No, teraz już naprawdę naprawdę spadam :D

      Usuń
  26. prześwietny jest ten lakier miętowy.! ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.