Lakier dnia: Sensique - Nature Code - Quince Flower

czwartek, 22 marca 2012

Cześć, Dziewuszki! Przedwczoraj pokazywałam Wam mój skromny ale jakże wiosenny, lakierowy haul. Dziś czas na napaznokietkową prezentację pierwszego koloru :) Z całej trójki najbardziej spodobał mi się rozbielony koral z kolekcji Nature Code Sensique o wdzięcznej nazwie Quince Flower
Paznokcie zabezpieczone warstwą odżywki Eveline Total Action 8 w 1 i Bonderem Orly pokryłam dwiema warstwami koralu. Muszę przyznać, że lakier posiada całkiem dobrą pigmentację. Jedna warstwa pozostawia lekkie prześwity, ale dwie dają piękne, kompletne krycie. Na kolorowy lakier położyłam utwardzaczo-wysuszacz Seche Vite (swoją drogą, czy Wasze egzemplarze też gęstnieją w tak zastraszającym tempie?)
Żeby nie było całkiem nudno, w ruch poszła moja ukochana taśma hydrauliczna :> Wycięłam z niej cienkie paseczki, które pod skosem nakleiłam na pomalowane paznokcie. Wolną przestrzeń pociągnęłam matującym topem Essence (Matt Top Coat). Efekt jest raczej delikatny, ale przypadł mi do gustu :)
Na temat trwałości lakieru niewiele mogę powiedzieć, ponieważ noszę go na paznokciach zaledwie dwa dni. Po dłuższych testach dam Wam znać jak się sprawuje. 
Czekam na Wasze opinie, które kolorki z wiosennej kolekcji Nature code upolowałyście i jak się Wam sprawują :) Przy okazji, koniecznie napiszcie, co sądzicie o moim matowo-błyszczącym pasiaku :)

Podobne wpisy

50 komentarze

  1. Pięęęny kolor! I super pomysł z taśmą, bardzo podoba mi się efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda. Bardzo mi się podoba pomysł z matowymi paskami. Gdybym miała tylko matujący top coat to na pewno spróbowałabym na własnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za pomysłowość!! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo! a dlaczego jeszcze nie zgłosiłaś się do mojego konkursu co?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a jakiego konkursu? Lecę zobaczyć :)

      Usuń
    2. oczywiście z lakierkami ;p

      Usuń
  5. Ostatnio miałam jakiś kryzys lakierowy bo co wchodziłam do sklepu to mówiłam, że takie kolory już mam, ale kupiłam ten i stwierdzam, że jest piękny i niespotykany :)
    A pomysł z taśmą super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś ten kolor nie powala..
    Ale paseczki wyglądają fajnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest naprawde świetny:-)
    Fajnie, że dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny kolorek, a zdobienie subtelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mani:)Podoba mi się kolor lakieru przyjrzę się mu w Naturze z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kolorek i ciekawy pomysł z tymi paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te paseczki wyglądają bardzo delikatnie, ale jednak przykuwają uwagę :)
    muszę się rozejrzeć w swojej Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek:) a pomysł z paseczkami super:)! muszę tak kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze chyba przerzucic na tsame hydrauliczna bo mi ten zabieg z matujacym top coatem nie wyszedl łądnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mani - ja nie jestem zwolenniczką matowych paznokci, ale te paski wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądają te paseczki! Kolor też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Manicure prezentuje się świetnie, tak samo kolor lakieru ;) Świetny pomysł z tym matem.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny końcowy efekt a sam lakier ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł :) bardzo ładnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Uważam, że ten pisak to rewelacyjna sprawa, też chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, ale się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no jakże żeś to sprytnie wymyśliła :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra kolorek... tez czesto matuje paski na paznokciach, bardzo lubie ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialnie, bardzo nie lubię matowego wykończenia, jednak taka forma jest super, zapuszcze pazurki i poeksperymentuję ;) a kolor lakieru cudny taki apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wyglądają te paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolorek, a pasiaki odgapię, bo super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda z tym matowym topcoatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pasiaczek przeuroczy! na pewno zgapię kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajny efekt! muszę popróbować z taśmą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyglądają te zamtowione paski :) A kolor bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor śliczny, a patent z tymi matowymi paskami ekstra!:) musze kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kolor, może się na niego skuszę :) A pomysł z matowymi paskami genialny, będę musiała odgapić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba ten efekt :)

      Usuń
  32. Aleś zrobiła ślicznoszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba muszę się skusić na jakiś top matujący !
    ślicznie wyglądają te paski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hej, myślałam że te lakierki raczej będą potrzebowały 3 warstw a tu miłę zaskoczenie. Mam pytanie:w jakiej postaci masz wysuszacz do paznokci (jako lakier,spray itp.) i czy rzeczywiscie jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo podoba mi sie ten pasiak :)i kolor tez! tak jak pisalam: najbardziej z calego haula

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny kolor, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny efekt z matowymi paskami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Baaardzo ładny kolor! Idealny na cieplejsze dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny kolor i bardzo fajny pomysł na wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor jest bardzo ładny, ale pomysł z taśmą i matującym topem, to dopiero rewelka! Zakochałam się w tym efekcie, naprawdę super to wygląda - bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysł z matowymi paskami świetny, nie wiem dlaczego do tej pory na to nie wpadłam, wstyd mi za siebie ;p Naprawdę ciekawie się to prezentuje i dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne paznokcie,uwielbiam Twoje zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  44. mi też seche tak szybko wysycha:( kupiłam malutką buteleczkę, może jakies 2 miesiące temu, wydajność super, tyle że już prawie nie nadaje się do użytku:( najlepiej kupić podobno dużą butlę i rozcieńczacz do tego..

    OdpowiedzUsuń
  45. kupiłam niebieski z tej serii lakierów i jestem zachwycona - a twój mani świetnie urozmaicony - brawo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.