Zimowy, błyszczący dzienniak z KIKO

czwartek, 9 lutego 2012

Brak czasu to najgorszy wróg każdej blogerki. Coraz boleśniej przekonuję się o tym na własnej skórze. Przez ostatnie dni trochę zaniedbałam mojego bloga, dlatego dzisiaj postanowiłam się zrehabilitować. Przychodzę z paroma zdjęciami mojej ostatniej kosmetycznej nowości - pojedynczego cienia do powiek z KIKO i porannym makijażem wykonanym przy jego użyciu.
Cień, o którym mowa to beż o dość intensywnym, błyszcząco-perłowym wykończeniu (nr 23). W opakowaniu wydaje się dość zdecydowany, z odcieniami rudości, jednak po nałożeniu na skórę okazuje się dużo, dużo jaśniejszy. Myślę, że świetnie sprawdzi się w roli cienia rozświetlającego na łuk brwiowy lub wewnętrzny kącik oka, jednak ja odważnie zdecydowałam się położyć go na całą powiekę:
Na całą ruchomą powiekę nałożyłam mój KIKOwy beż, załamanie lekko przyciemniłam cieniem Chanel z czwórki Les 4 Ombres w kolorze Prelude (nr 33), a na linię rzęs położyłam śliwkowo-bakłażanowy cień Rabel pochodzący z paletki Sleek Bad Girl. Całość wygląda bardzo błyszcząco i połyskliwie. Zważywszy na moje zmęczone, wymagające rozświetlenia spojrzenie i zimowy krajobraz za oknem, taki makijaż wydał mi się dzisiaj całkiem na miejscu :)
Wracając do cienia KIKO - bardzo ładnie się nosi, zarówno na bazie jak i bez. Pigmentacja jest naprawdę świetna. Kosmetyk nie roluje się, nie warzy, nie osypuje nadmiernie mocno. W gruncie rzeczy nie mam mu nic do zarzucenia. Szkoda tylko, że produkty tej marki są tak słabo dostępne w Polsce.
Znacie markę KIKO? Koniecznie dajcie znać. Ja zdecydowanie nabrałam apetytu na więcej kosmetyków tej firmy, mam przeczucie, że mogą być naprawdę fajne :]

Podobne wpisy

41 komentarze

  1. świetny kolor... a z KIKO nie miałam jeszcze styczności, ale czytając kolejna pozytywna recenzję, zaczynam sie przełamywać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również naczytałam się sporo dobrego na temat produktów KIKO. Mam chrapkę na parę rzeczy, zwłaszcza kuleczki brązujące i krem BB!

      Usuń
  2. Fajny, lubię takie nudziaki :) na co dzień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek. Właśnie też kupiłam kilka rzeczy w Kiko i się napawam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak Ci się sprawują! :)

      Usuń
  4. wygląda rewelacyjnie na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny cień :) mało wiem o KIKO, ale coraz nardziej mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest, nigdy nie miałam kosmetyków z firmy KIKO:)
    P.S. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie mam dostępu do Kiko.Widzę ,że mają sporo fajnych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo ładny cień. Też sporo przeczytałam o produktach Kiko. Ale chyba poczytam więcej. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek.. delikatny, pasujący do wszystkiego, do szybkiego makijażu.. lubię takie :) kusicie tym Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam jeden lakier do paznokci, jest super :)

    Twój cień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten cień z Kiko, taki mój kolor:) jeszcze nic nie mam z tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny ten cień i w ogóle makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny kolor !

    Zapraszam do siebie :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś otagowana , jeśli masz ochote zapraszam do zabawy : http://makijaowadziewczyna.blogspot.com/2012/02/hej-kochane-przepraszam-ze-znow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj też bym chętnie przygarnęła produkt KIKO :]

    OdpowiedzUsuń
  16. KIKO jest mi nieznane :-( Brak dostępu...
    Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie miałam styczności z cieniami KIKO,ale na powiece wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Twojemu oczku w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda :) idealny na naturalny, dzienny makijaż.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny makijaż na codzien, w moim guście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleo, pochwała z Twoich ust to balsam na moją duszę :)

      Usuń
  21. Świetny, prosty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, zwłaszcza, że nie mam przekonania do swoich umiejętności makijażowych :)

      Usuń
  22. Ładny odcień :) Ja mam z Kiko quatro cieni i ich pigmentacja jest powalająca! Szkoda że są niedostępne w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten Kikowy cień. Szkoda, że nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam na Allegro, więc nie jest tak najgorzej z tym dostępem :)

      Usuń
  24. Cień prezentuje się pięknie!
    Ja mam z Kiko brązer z różem oraz lakier do paznokci. Również ubolewam nad dostępnością tych kosmetyków w Polsce. Mnie obdarowała koleżanka z Włoch, ale wolałabym mieć ciągły dostęp do ich asortymentu :)
    Cień prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się ten cień prezentuje!
    Mam z Kiko lakier do paznokci i bronzero-róż. Jestem z tych produktów zadowolona, dostałam je od koleżanki z Włoch. Szkoda że nie mam dostępu do wiekszej ilości asortymentu :(
    Coś niedobrego mi się z komentarzami podziało...:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie smaczne te Kikowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny ten jasny cudak. Śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.