Makijaż dzienny z paletką Catrice Big City Life London

środa, 15 lutego 2012

Paletka z LE Big City Life London wzbudziła ostatnio spore zainteresowanie, dlatego postanowiłam zmalować coś z jej udziałem. Padło na makijaż dość neutralny i w gruncie rzeczy mało spektakularny. Myślę, że nada się na większość dziennych okazji a po dodaniu nieco ciemniejszych kolorów można bez trudu przekształcić go w ładne smoky.
Do wykonania makijażu użyłam mojego londyńskiego faworyta - cienia Globe Theatre w pięknym szaro-fioletowym kolorze pełnym złotych drobinek. 
W załamanie powieki oraz przy górnej linii rzęs nałożyłam cień Celebrate z paletki Sleek Oh So Special. Kolor określiłabym jako mieszankę brązu i śliwki z dodatkiem błyszczących, lekko metalicznych drobinek. 
Wewnętrzny kącik oka oraz dolną linię rzęs potraktowałam złotym cieniem Catrice z paletki Welcome to Las Vegas. Serdecznie Was przepraszam za jej wygląd. Pomijam to, że paletka spikowała na podłogę z wysokości stołu. Żeby dobrać się do właściwego, złotego cienia, musiałam zeskrobać jego wierzchnią warstwę (tę z napisem). Nie wygląda to efektownie, ale cień bardzo lubię :)
Makijaż, który zmalowałam przy pomocy zgranego duetu Catrice & Sleek prezentuje się następująco:
Koniecznie dajcie znać, co o nim sądzicie - sporo się uczę dzięki Waszym komentarzom! Ściskam Was ciepło na ten śnieżno-zamieciowy dzień :)

Podobne wpisy

36 komentarze

  1. Piękny, delikatny, elegancki :)
    A kreseczka czym zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreseczkę zrobiłam cieniem Sleek - Celebrate - tym samym, który nałożyłam w załamanie. W nieroztartej postaci wygląda dość brązowo.

      Usuń
  2. Elegancki ale nie nudny,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardzo :)taki subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ładny i nienachalny. Bardzo lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, delikatny. Takie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny, ale naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo ładny:) pięknie podkreśla Twoją tęczówkę oka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, doskonale wyeksponował Twoją tęczówkę.
    Ponadto fajnie zaopiekowałaś się swoimi rzęsami - one nie sterczą jak to zwykle rzęsy mają w zwyczaju, ale jakby podążają za kreseczką na ruchomej powiece zwróciłam na to uwagę i bardzo mi się to podoba.

    PS. Oj śnieży, śnieży mocno, kochany Niecierpku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ja mam zawsze z tym problem, jakoś nie mam talentu do malowania powiek chyba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż ^^
    Pozdrawiam
    MakijażowaDziewczyna x)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny delikatny idealny na dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie delikatne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo delikatny, bardzo dzienny, podkreśla oko, rozjaśnia spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladny, klasyczni i nie rzucajacy sie w oczy, a podkreślający Twoje wdzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieeeekny makijaz i kreska cudo :love:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, subtelny makijaż. Lubię takie błyszczaki. Nie rozumiem totalnie miłości ludzi do matów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Uważam, że trochę błysku nie zaszkodzi :)

      Usuń
  17. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny dzienniaczek! Żałuję, że w końcu nie kupiłam Londynu, a miałam ją w ręku i bardzo intensywnie dumałam i w końcu ją odłożyłam, a tu takie cudeńko. Dobrze, że mam chociaż OSS, może znajdę pozostałe odpowiedniki w innych paletach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny i delikatny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie zaakcentowane oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oż Ty. Z makijażami tu wyskakujesz powoli, ho ho. :) Bardzo bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny subtelny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście cień cieniowi nierówny. Mam Ocean breeze z nowej kolekcji Virtual i to całkiem inna bajka. Cień jest kremowy, nie osypuje się, nie ma tandetnych drobin, na prawdę udany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatny i subtelny:) bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.