Lakier dnia: KIKO Nail Lacquer

sobota, 25 lutego 2012

Moja miłość do KIKO nabiera rumieńców :) Za sprawą wymianki z Mallene, w ostatnim czasie stałam się  szczęśliwą posiadaczką lakieru do paznokci w przepięknym, fioletowym kolorze. Moje paznokcie pokochały go od pierwszego wejrzenia (no, pociągnięcia pędzelkiem). Przyznajcie same, cudowny odcień!
Lakier znajduje się w prostokątnej buteleczce wykonanej z grubego szkła, zamykanej wygodną, plastikową nakrętką, pod którą znajduje się pędzelek. Całość ogromnie mi się podoba - jest prosta ale pełna uroku. Mogłabym patrzeć na buteleczkę i mieniący się w niej lakier przez długie godziny - to całkiem niezła terapia kolorem, zwłaszcza gdy za oknem tak szaro-buro :)
Lakier posiada bardzo wygodny pędzelek. Nie za krótki, nie za długi, nie za wąski, nie za szeroki. Doskonale rozprowadza lakier a przy tym bez trudu dociera w kąciki paznokcia, dzięki czemu płytka pomalowana jest idealnie równo.
Jak widać na załączonych obrazkach, lakier ma fenomenalny, elektryzujący, fioletowy kolor (nr 302). Trudno precyzyjnie określić jego wykończenie. Nie jest to typowy metalik, ponieważ nie pozostawia chłodnej, stalowej poświaty. Nie jest to brokat - niebiesko-fioletowe drobinki, mimo że obecne, są zmielone tak drobno, że nie tworzą typowo dyskotekowego wrażenia. Z braku laku, wykończenie lakieru określę jako KIKOwe - głębokie, lśniące, pełne błyszczących refleksów, przyciągające spojrzenia. Zupełnie niepowtarzalne!
Lakier posiada bardzo przyjemną, dość kremową konsystencję, która gładko rozprowadza się na paznokciu nie pozostawiając nierówności ani zacieków. Do pełnego krycia w zupełności wystarczają dwie warstwy. Na paznokcie położyłam odżywkę Eveline Total Action 8w1, Bonder Orly, dwa razy lakier KIKO oraz wysuszacz Seche Vite. Dodam tylko, że wysoki połysk zawdzięczam lakierowi z KIKO a nie nałożonemu na niego top coatowi. Żaden lakier nigdy nie błyszczał na moich paznokciach tak intensywnie!
Trwałość lakieru KIKO oceniam baaardzo wysoko. Z powodzeniem przetrwał na moich paznokciach pięć dni (z widocznymi, choć zupełnie akceptowalnymi starciami przy końcówkach). Pomimo intensywnego koloru, zmywanie nie sprawia trudności - lakier nie barwi skóry ani płytki paznokcia. Nie mam mu absolutnie nic do zarzucenia - sprawuje się na medal!
Jak się Wam podoba mój KIKOwy fiolet? Ja jestem nim absolutnie zachwycona. Pięknie prezentuje się w towarzystwie stonowanej garderoby i łagodnego makijażu. Paznokcie stanowią wówczas główną ozdobę całego stroju. Jestem ogromnie zadowolona z jego trwałości, aplikacji i pojemności - wystarczy na długie tygodnie elektryzowania fioletem :) Przyznam, że nabrałam ogromnego apetytu na poszerzenie mojej skromnej, na razie, KIKOwej kolekcji. Znacie lakiery do paznokci tej firmy? Macie swoich faworytów? Czekam na Wasze opinie!

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 1,50 €
- dostępność: eBay i inne serwisy aukcyjne, sklepy producenta w innych krajach (Włochy, Hiszpania, Francja, Niemcy, Portugalia, Wielka Brytania)

Podobne wpisy

63 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.Lakier jest cudowny,kolor piękny i super połysk.Ale chyba nie byłabym na tyle odważna by wyjść z nim z domu. Stawiam na nie rzucające się w oczy kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki :) mimo tego u siebie bym go nie widziala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak slicznie się błyszczy<3 cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ! Aż trudno uwierzyć że to jedno pociągnięcie, jeśli dobrze zrozumiałam .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor :) ale szkoda, że w Polsce nigdy nie są dostępne te naprawdę fajne produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przefantastyczny kolor,nie miałam nic z Kiko,ale firma robi się popularna:-)Oj kusisz Niecierpku,kusisz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo pisać- cudowny i już!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny ! fiolet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor taki mój:)widzę że firma Kiko ma wiele interesujących rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o takiej firmie i to był mój błąd. Piękny głęboki kolor. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczny kolor!
    ja jakis czas temu mialam ochote na fioletowy lakier, niestety kupilam bardzo ciemny i tak jak w buteleczce byl ciemnofioletowy, to an paznokciach wydawal sie juz czarny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolor! Bardzo "mój". Mam niemal identyczny odcień z Inglota, nr 940 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo poznaje tego towarzysza :)przywedrował do mallene odemnie :)nie wiedzialam ze taki ladny jest w rzeczywistosci.Nawet go nie probowalam , ale chyba go sobie kupie dla siebie po twojej recenzji :)sliczny jest, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. aa zapomnialam dodac ze mam mnostwo lakierow tej firmy, jesli chcesz zobaczysz inne kolory zajrzyj do mnie w etykietach Kiko sa receznje,Ja sie zakochalam w tych lakierach, maja niesamowite kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor. Błyszczy jak lusterko :)
    Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ! przepiękny ! jestem oczarowanaa :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny jest! Przepiękny! A pędzelek ma chyba podobny do IsaDory?? Taki szeroki i wąski?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor. Tez kupiłam jeden w Londynie ale bardziej śliwkowy. Muszę go zaraz wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny intensywny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku sliczny-pieknie prezentuje sie na Twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny kolor. Kurcze szkoda, że dostępny tylko przez internet, ja jakoś wolę zobaczyć wszystko na żywo przed zakupem ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor, ale dosyć spotykany... Twoje paznokcie są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor ja też taki chce:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor cudny, bardzo popularny:) ale bardzo podobaja mi sie Twoej pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny kolor na pięknych pazurkach to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś miałam ogromną słabość do takich odcieni, teraz mi troszkę przeszło, choć nadal bardzo mi się podoba :) Ale już nie na dzień, tak jak nosiłam kiedyś, ale na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo energetyzujący kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ohh śliczny, nie wiesz gdzie można dostać kosmetyki tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny i pieknie sie prezentuje na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny!! Uwielbiam fiolety!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę efekt jest zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekny kolor! Musze tez wyprobowac jakis z lakierow z tej firmy juz duzo osob mowilo ze sa bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kolor jest nieziemski. Chyba się zakochałam :D!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, dziewczynki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  36. cudeńko :) kolejny raz żałuję, że KIKO nie dotarło jeszcze do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nasycony piekny kolor, paznokcie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny kolorek, wpisuję go na listę "do kupienia" :-P
    u siebie pokazywałam 336 Blu Elettrico :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. katujecie mnie tym KIKO, w dodatku mój kolorek! aaa

    OdpowiedzUsuń
  40. Niech Ci służy, bo jest piękny! :) Nie rozstałabym się z nim, ale mam już tyle fioletowych lakierów i zdaję sobie sprawę, że bym ich nie zdążyła zużyć zanim by nie zgęstniały.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolor jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor zniewalający! ;O Efekt jaki daje jest cudny. Jakoś nie jestem wielką fanką lakierów o wykończeniu delikatnie perłowym, ale ten mnie urzekł :) Poza tym masz piękna paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Matkobosko! Jest niesamowity! Pożądam go!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.