Revlon - Lakier do paznokci - Smoky Canvas

środa, 4 stycznia 2012

Lubicie lakiery do paznokci? JA TEŻ! :) W swojej kolekcji mam zarówno jaskrawe, owocowe kolory jak i klasyczne, neutralne beże. Na co dzień noszę się raczej naturalnie i neutralnie - bardzo lubię rozbielone pastele, szarości, kolory mysie, i wszelkie odcienie kałuży :) Dziś przychodzę do Was z prawdziwym cudeńkiem - lakierem do paznokci marki Revlon w nowym, absolutnie uroczym odcieniu Smoky Canvas.
WIZUALNA STRONA PRODUKTU
Lakiery do paznokci Revlon mieszczą się w podłużnych buteleczkach wykonanych z grubego, przezroczystego szkła. Design opakowania bardzo mi się podoba - lakier prezentuje się bardzo efektownie. Buteleczkę zamyka czarna, długa nakrętka zakończona pędzelkiem. Całość oceniam bardzo wysoko, nie tylko z uwagi na estetykę, ale przede wszystkim funkcjonalność opakowania. Bardzo nie lubię maleńkich buteleczek lakieru z mikroskopijnym pędzelkiem. Revlon tego błędu uniknął i postawił na praktyczne rozwiązania. Brawo!
KONSYSTENCJA
Lakier ma dość gęstą, mocno kremową konsystencję. Nie przekłada się to jednak na trudności w aplikacji.
ZAPACH
Lakier jak to lakier - perfumami nie pachnie :) Produkt posiada typowy, lakierowy zapach. Dobra wiadomość dla wrażliwców - po wyschnięciu nieprzyjemna woń dość szybko się ulatnia.
KOLOR
Kolor lakieru skradł moje serce! :) Smoky Canvas (nr 091) to cudne połączenie klasycznego, kremowego beżu i gołębiej szarości. Gdybym miała określić odcień jednym słowem, powiedziałabym, że jest to kolor kamienny. Kremowy, bez drobinek, perły ani brokatu. Pięknie prezentuje się na paznokciach! Jest naturalny, neutralny i nienachalny :) Myślę, że bez trudu zaprzyjaźni się z każdym kolorem garderoby, akcesoriów czy biżuterii. Smoky Canvas to kolor, który z powodzeniem poleciłabym każdej kobiecie. Jest jak mała czarna - trzeba go mieć i basta! :)
APLIKACJA
Nakładanie lakieru to w dużej mierze kwestia wprawy. Revlon dość mocno usprawnia całą procedurę zaopatrując lakier w długi, bardzo wygodny pędzelek, który pomaga dozować odpowiednią ilość produktu i gładko rozprowadzić go na płytce paznokcia. 
DZIAŁANIE
Smoky Canvas jest lakierem genialnie napigmentowanym, w związku z czym jedna warstwa wystarcza do całkowitego, równomiernego pomalowania paznokcia. Dołożenie drugiej warstwy minimalnie przyciemnia odcień, jednak efekt pozostaje praktycznie zbieżny z jednokrotną aplikacją. 

Zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu, producent gwarantuje dziesięciodniową trwałość lakieru (pod warunkiem stosowania produktów podkładowych i nawierzchniowych marki Revlon). Myślę, że nawet najlepsze lakiery nie są w stanie przetrwać na paznokciach przez 10 dni w dobrym stanie, chyba, że są nakładane w salonach kosmetycznych metodą hybrydową. Smoky Canvas nosi się bez zarzutu do 6 dni, po tym czasie ściera się na tyle widocznie, że jestem zmuszona go zmyć. Taka trwałość w zupełności mnie zadowala.
ZALETY/WADY
Lakier do paznokci marki Revlon to doskonały produkt. W gruncie rzeczy nie mam mu nic do zarzucenia :)

ZALETY:
- piękny, uniwersalny, bardzo kobiecy kolor
- wygodny, długi pędzelek, który dobrze dozuje i nakłada produkt
- doskonała pigmentacja i, co się z tym wiąże, duża wydajność
- bogata gama kolorystyczna
- bardzo dobra trwałość lakieru (do 6 dni)
- proste, bezproblemowe zmywanie
- kremowa konsystencja
- prosta aplikacja
- szybko wysycha
- dobrze współpracuje z produktami podkładowymi i nawierzchniowymi innych marek
- w razie zgęstnienia można go potraktować rozcieńczalnikiem do lakierów do paznokci
- duża pojemność

WADY
- żadnej istotnej nie znalazłam, ale gdyby się uprzeć, mogę zarzucić słabą dostępność lakierów Revlon
STOSUNEK CENY DO POJEMNOŚCI I JAKOŚCI
Pełnowymiarowa buteleczka lakieru zawierająca aż 14,7 ml produktu kosztuje oo około 15 do 20 zł. To sporo jak na lakier do paznokci. Z drugiej strony, standardowa buteleczka lakieru posiada ok. 7-10 ml pojemności. Revlon oferuje dwa razy tyle, wobec czego transakcja wydaje mi się korzystna. Jakość produktu oceniam bardzo wysoko, wobec czego relacja ceny do jakości również przemawia za zakupem :)
Jak się Wam podoba Smoky Canvas? Wiem, że te z Was, które preferują zdecydowane, intensywne kolory mogą nie być zachwycone. Ja jestem, bo dawno nie spotkałam równie ładnego odcienia. Noszę go maniakalnie, a po zmyciu błyskawicznie nakładam ponownie :)

Pod lakier kładę cienką warstwę NailTek Foundation II, a na to Base z O.P.I. Dwie warstwy Smoky Canvas utrwaliłam top coatem Essie Good to go. Jak widać na zdjęciach, na serdeczny palec nałożyłam warstwę błyszczącego topu Fantastic Color marki Golden Rose. Myślę, że wyglądają razem całkiem nieźle, co sądzicie? 
- pojemność:
   - Revlon - 14,7 ml
   - Golden Rose - 12 ml
- cena:
   - Revlon - ok. 15-20 zł
   - Golden Rose - ok. 7-10 zł
- dostępność:
   - Revlon - stacjonarne drogerie z kosmetykami Revlon, sklepy internetowe 
   - Golden Rose - wyspy Golden Rose, stacjonarne drogerie z koszami z lakierami GR, sklepy internetowe

Podobne wpisy

54 komentarze

  1. Prześliczny kolorek :) Odwdzięczysz się obserwowaniem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten kolor, a Golden jeszcze ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki hmmm.... cementowo-betonowy :) Ale fajnie się prezentuje, zwłaszcza z topperem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor! szukałam takiego od dawna i nie mogłam znaleźć. pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie kolory u Was, ale to nie jest moja bajka, nigdy nie była ;) Może kiedyś.. tymczasem piękny szary odcień oddałam siostrze, bo u mnie był pomijany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odcień lakieru Revlon! I pomysł z brokatem też mi się podoba :) lubie stonowane lakiery, pomimo,iż mam sporo kolorowych. Najczęściej kupuję z Inglota, zastanawiam się nad brokatowym OPI. Warty ceny?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny,uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie sądziłam, że to napiszę, ale... prześliczna szarość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny. W połączeniu z Golden Rose wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lubię takie faktycznie z tym GR wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, ale na takich pieknych paznokciach jak Twoje, chyba każdy kolor ładnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gohs, faktycznie ma w sobie coś z cementu, nie pomyślałam o tym wcześniej :)

    jagoo-peppermin, niestety nie jestem specjalistką od brokatowych lakierów. Mam brokatową wersję China Glaze i jestem zadowolona, choć myślę, że produkty o podobnej jakości można kupić o niebo taniej.

    Luthienn, bardzo dziękuję, choć do paznokci innych blogerek moim daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dobrych kilku miesięcy lubię takie kolory w lakierach. Ten też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny :) i ładnie połączyłaś z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor średnio mi odpowiada, ale z tym brokacikiwem wyglada rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super połączenie na serdecznym !

    OdpowiedzUsuń
  17. w buteleczce taki sobie, ale na paznokciach super, szczególnie z brokacikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda na pazurkach :) Bardzo fajne to połączenie z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie kolory więc bardzo mi się podoba :) szkoda tylko, ze te lakiery są tak słabo dostępne, bo chętnie bym jakiś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kolory na paznokciach i bardzo spodobało mi się połączenie z lakierem z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie ten kolor wygląda na pazurkach!
    Chciałabym kiedyś wypróbować jakiś lakier z Revlonu, ale nigdzie ich jeszcze nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. robisz genialne recenzje! bardzo mi sie podoba kolorek i chyba sie skusze na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaki śliczny kolor <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor lakieru ;D
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ładnie! piękne w połączeniu z tym golden rose!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor :)
    Też lubię lakiery, jednak większość z nich jakie mam nie podoba mi się na moich paznokciach :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kolor. nie wiedziałam, że lakiery Revlonu są takie trwałe, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie kolorki jesienią i zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. aj idealnie by mi dzisiaj pasował! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. idealny szaraczek:)

    skoro tak lubisz lakiery to zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    pacyfikatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem ładny kolor, klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te kolorki :) bardzo mi się podoba ten revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny ten Revlon, ja właśnie czasami lubię odpocząć od kolorów i pomalować pazurki takimi zgaszonymi szarościami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny kolor; mam jednego Revlonka, to taki milkszejk z mięta :D

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładny kolor lakieru :)ale bardzirj zakochałam się w Twoich paznokciach-uwielbiam ten kwadratowy kształt,chyba sobie spróbuję tak spiłować,boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo neutralny, elegancki ale nie nudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze myślałam, że lakiery Revlon są droższe a tu takie zaskoczenie. Bardzo ładny i elegancki kolorek. Ostatnio kupiłam podobny, może trochę ciemniejszy z Golden Rose za 3,6. Wytrzymuje niestety z 3dni;( zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mam tego większą połowę, jakbyś coś miała na wymianę to chętnie ci oddam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny:) Może nie noszę takich odcieni zbyt często, ale raz na jakiś czas lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kolor, idelanie by pasował do np miętowej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor w buteleczce nie przekonuje, ale na pazurkach wyszedł cudnie . Rzeczywiście dostępność Revlon'u jest słaba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.