Hean - Colour Obsession - Lakier do paznokci - odsłona druga

wtorek, 31 stycznia 2012

Po rewolucjach maseczkowych czas na post paznokciowy. Obiektem westchnień będzie dziś lakier nie byle jaki - HEAN Colour Obsession w odcieniu pięknego, głębokiego, metafizycznego fioletu :) 
Lakier, podobnie jak jego karminowy poprzednik (klik) wchodzi w skład linii Colour Obsession. Seria składa się z 24 lakierów (klik), z czego kilka z nich, w tym mój uroczy fiolet, to odcienie względnie nowe, współtworzące kolekcję zima 2011/2012.
Lakier (nr 617) posiada piękny, głęboki odcień fioletu, zawierający całe mnóstwo maleńkich błyszczących drobinek. Produkt nie zawiera toluenu ani formaldehydu, a nowoczesna formuła ma zapewniać manicurowi trwałość i ładny połysk. 
Intensywny, fioletowy kolor postanowiłam przełamać odrobiną srebra. Wykorzystałam w tym celu zestaw konadowy z Essence. Przypadkowy, krzywo odbity wzorek stał się przyczynkiem do nieco nietypowego zdobienia :)
Lakier, pomimo stosunkowo krótkiej zakrętki, posiada wygodny, smukły pędzelek, który gładko rozprowadza produkt. Warstwa lakieru zasycha w standardowym czasie. Sam lakier nie jest ani zbyt gęsty, ani za rzadki. Jak wiadomo, odpowiednia gęstość to kwestia subiektywna, dlatego miłośniczki bardzo rzadkich lakierów mogą skorzystać z pomocy profesjonalnego rozcieńczalnika do produktów do paznokci (osobiście polecam ten marki Inglot). 
Lakier Colour Obsession komfortowo nosi się na paznokciach do 5 dni. Po tym czasie starte końcówki stają się dość widoczne, więc zmuszona jestem powtórzyć malowanie.
Na paznokcie położyłam bazę (Nail Tek Foundation II) i dwie warstwy lakieru, a całość utrwaliłam moją nową miłością - utwardzaczem Seche Vite. Całość wygląda bardzo efektownie, a poszczególne warstwy lakierów bez grymasu znoszą swoją obecność :)
Myślę, że HEANowy fiolet doskonale sprawdzi się jako gustowny dodatek do eleganckiej garderoby ale również mniej formalnych strojów. Lakier stanowi świetną bazę pod wzorki i inne odcienie. Ograniczenie dla manicuru stanowi tylko nasza własna wyobraźnia :)
Lakier z linii Colour Obsession polecam wszystkim lakieromaniaczkom oraz miłośniczkom głębokich, pięknych fioletów! Zdecydowanie warto!

- pojemność: 7 ml
- cena: 4,99 zł
- dostępność: małe i duże drogerie stacjonarne i internetowe, sklepik internetowy producenta (klik)
Serdecznie dziękuję Pani Magdalenie za udostępnienie mi kosmetyków do testów. Współpraca z marką HEAN nie wpływa na moją bardzo subiektywną ocenę recenzowanych produktów a jedynie umożliwia mi jej powstanie :)

Podobne wpisy

30 komentarze

  1. "Metafizyczny fiolet", spodobała mi się ta nazwa ;) Kolor piękny, chętnie bym przygarnęła do swojego kuferka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie koloru z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę popracować nad jakością odbijanych wzorków. Zwłaszcza na końcówkach niedociągnięcia są widoczne :>

      Usuń
  3. bardzo przyjemny lakier, będę musiała się mu przyjrzeć :) a całość kojarzy mi sie z wyścigami sportowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Metafizyczny fiolet". Niecierpku, jesteś moją "miszczynią" ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on naprawdę tak wygląda :) Gdybym była czarodziejką, nosiłabym takie paznokcie :]

      Usuń
  5. Super wygląda za zdobieniem

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, dodałaś super efektu temu odcieniowi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie prezentuje się z tym sreberkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, głęboki kolor, tak jak piszesz idealny pod wzorki :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem.... pięknego odcienia lakieru, fajnego zworka zrobionego stempelkami ale przede wszystkim kształtem Twojej płytki paznokciowej. Jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Ja mam swoim paznokciom wiele do zarzucenia i ciągle wydają mi się dalekie ideału :)

      Usuń
  12. Właśnie zmyłam go z paznokci... Widzę, że nie tylko ja się nim zachwycam, już myślałam, że cos ze mną nie tak, bo wszystkie które do tej pory testowałam podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Lakiery mają bardzo dobrą jakość a do tego są tanie jak barszcz. Nic tylko malować :)

      Usuń
  13. te stemple są niesamowite ! :) ile kosztuje taki gadżet od essence;>?

    super kolor lakieru ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka złotych. W zestawie znajduje się stempelek, jedna płytka i "skrobaczka" do lakieru. Osobno dokupuje się mocno napigmentowany lakier do wzorków i inne płytki :)

      Usuń
  14. śliczny mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja ale super mani!!!!! jak cos takiego zrobic?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm świetnie wyszło, kolor piękny, a flaga jakby wirowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoj post mi przypomnial, ze musze isc do sklepu po ten srebrny pieczatkowy lakier Mam go kupic od miesiaca i ciagle zapominam:). KOlor HEAN - cudowny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa przepięknie wyszło! mam ten lakier do stempelków, ale nie mam czasu nic nim zmalować :O

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja myślałam, że to jakiś droższy lakier a tu taka przyzwoita cena :)
    swoją drogą marzy mi się ten pieczątkowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNY! CORAZ BARDZIEJ ZACZYNAM SIĘ PRZEKONYWAĆ DO TEJ FIRMY! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.