Essence - LE Crystalliced z bliska

niedziela, 1 stycznia 2012

Pierwszą noworoczną notkę warto poświęcić rzeczom przyjemnym :] Co prawda jeszcze wczoraj obiecywałam, że w 2012 roku znacząco ograniczę swoją działalność zakupową, ale kosmetyki, o których zaraz opowiem trafiły do mnie jeszcze w starym roku, wiec czuję się rozgrzeszona :) Post na blogu Lusterko Em dedykowany nowej LE Crystalliced wystarczył, żebym zapragnęła dosłownie CAŁEJ zawartości szafy Essence. Niestety, po kilku godzinach od wystawienia kosmetyków do sprzedaży załapałam się już tylko na lakiery, brokat i cienie w płynie. Obstawiam, że rozświetlacz (na którym najbardziej mi zależało) wcięło w jakieś pięć minut :) Tak czy owak, marudzić nie mogę, bo rzeczy, które udało mi się dostać są naprawdę świetne.
LAKIERY DO PAZNOKCI:
Spośród czterech dostępnych, wybrałam dwa:
- 01 - It's a Snow-Woman's World 
- 03 - Ice Age Reloaded
01 - It's a Snow-Woman's World to śliczny szary odcień z domieszką metalicznego, fioletowo-niebieskiego połysku.
03 - Ice Age Reloaded - lakier w piaskowo-beżowym kolorze z pięknymi, połyskującymi, złotymi drobinkami. Absolutnie fantastyczny odcień!
CIENIE W KREMIE:
Kosmetyki zamawiałam telefonicznie - do odłożenia i późniejszego odbioru - więc nie do końca wiedziałam, co właściwie kupuję i w jakim kolorze. Bardzo zależało mi na dwóch kolorach cieni do powiek w płynie. Na szczęście udało mi się trafić w odpowiednie numerki, a jako bonus wzięłam jeszcze jeden, w pięknym szaro-niebieskim odcieniu. W sumie, z czterech dostępnych kolorów zgarnęłam trzy:
- 01 - It's a Snow-Woman's World 
- 02 - Ice Eyes Baby
- 03 - Ice Age Reloaded
Wszystkie cienie mają przyjemną, lekko kremową konsystencję. Moim zdaniem niewiele mają wspólnego z płynem. Doskonale się rozcierają, dzięki czemu efekt na powiece można stopniować. 
01 - It's a Snow-Woman's World, podobnie jak lakier do paznokci o tej samej nazwie, ma odcień gołębiej szarości połączonej z metalicznym, fioletowo-złotym połyskiem. Niestety, zdjęcia nijak nie oddają jego uroku:
02 - Ice Eyes Baby to delikatny, rozbielony szary kolor z dodatkiem maleńkich srebrnych drobinek. Idealny odcień na okres zimy. Wygląda pięknie!
03 - Ice Age Reloaded - mój niekwestionowany faworyt! Ciepły odcień piaskowego beżu połączony z delikatnym połyskiem drobinek w kolorze starego złota. Rewelacyjny kolor do dziennego makijażu!
Niestety, kolory tego typu mają to do siebie, że koszmarnie wychodzą na zdjęciach. Gimnastykowałam się z wieloma ustawieniami światła, ale niestety efekt za każdym razem wyszedł byle jaki. Wybaczcie szare, przyciemnione tło - tylko w taki sposób udało mi się najwierniej oddać na zdjęciach rzeczywiste kolory produktów. Poniżej chyba najbardziej udane (ale mimo to nie oddające uroku odcieni) porównanie cieni do powiek w kremie:
SYPKI PUDER ROZŚWIETLAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA 
Nie przepadam za brokatami - Pani omyłkowo dołożyła dwie sztuki pudru do mojego zamówienia. Produkt mieści się w małym plastikowym pojemniczku z sitkiem. Co tu dużo mówić - wygląda bardzo brokatowo:
Jak Wam się podoba LE Essence Crystalliced? Udało Wam się załapać na jakieś produkty? Ja nie ukrywam swojego zadowolenia z cieni do powiek w płynie i lakierów do paznokci - zdecydowanie lubię takie kolory, a delikatny metaliczny połysk nadaje im dodatkowego charakteru :)

- pojemność:
   - cień do powiek w płynie - 4 ml
   - lakier do paznokci - 8 ml
   - sypki puder rozświetlający do twarzy i ciała - 2 g
- cena:
   - cień do powiek w płynie - 9,99 zł
   - lakier do paznokci - 7,99 zł
   - sypki puder rozświetlający do twarzy i ciała - 9,99 zł 
- dostępność:
   - na blogu Lusterko Em znajdziecie listę sklepów, w których dostępna jest (a raczej była) LE Crystalliced 

Podobne wpisy

27 komentarze

  1. Ja lecę jutro do Natury :) mam nadzieję, że uda mi się kupić coś z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie jakoś ta limitka nie przekonuje uffff :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeju, tak długo byłam daleko od kosmetycznych newsów, aż doznałam szoku w tej chwili, że jest w naturach już to cudo :) Jutro na pewno się wybiorę.
    A na rozświetlaczu mnie również najbardziej zależy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, koronkowa to bluzka, ale żałuję, że to nie sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę :)
    Pewnie i tym razem nie załapię się.. chociaż ostatnio udało mi się kupić perfumy z limitki circus circus (najwidoczniej je dołożyli).

    Lakiery cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder rozświetlający jest straszny :P
    Chyba każdy poluje na rozświetlacz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne te cienie w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się jakoś odkochałam w tej limitce

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jakie cudeńka. U mnie nawet Natury nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeju ale sie ciesze, że to nie moja kolorystyka bo jestem spłuuuuuukanaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak w sumie... To chyba bez szału, tylko jeden z cieni w kremie wpadł mi w oko. :p
    Kobieto! Odpiszże mi na maila, bo się niecierpkuję. :p
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kolekcja! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie odcienie, zwłaszcza teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna kolekcja jak się załapię i cos mi się spodoba to kupię, szczególnie cienie w płynie mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oboże ale wspaniała kolorystyka<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Do końca swojego życia chyba nie będzie mi dane wypróbować czegokolwiek z limitek Essence, które mnie zainteresują. Za szybko znikają z półek :D Lakiery są świetne, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam tylko lakier :p jakoś nie przypadły mi do gustu te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety dopiero jutro popołudniu zalecę do Natury więc pewnie po rozświetlaczu pozostanie tylko informacja ile kosztował :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niezła gratka ci się trafiła - zazdroszczę bo kolory wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie jeszcze nie ma :< może trafie na rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne kolory lakierów, jeśli jeszcze będą w mojej Naturze, to chyba skuszę się dokładnie na te same :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że się skusiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie nie dla mnie ale ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się kolory tych lakierow i cieni. Muszę się przejsc do Natury i zobaczyć czy coś jeszcze zostało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.