Vipera Cosmetics - Just Lips Lipstick

wtorek, 1 listopada 2011

Z paczuszki do testów, którą otrzymałam od marki Vipera Cosmetics (klik-klik) zaraz obok wrzosowego lakieru do paznokci High Life najbardziej do gustu przypadła mi szminka z serii Just Lips w pięknym chłodnym, liliowo-różowym kolorze.  
Wydaje mi się, że seria Just Lips to nowość w ofercie Vipery, ja w każdym razie nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi pomadkami. Na stronie internetowej producent informuje, że w skład linii wchodzi szesnaście kolorów w uniwersalnych kolorach. Muszę przyznać, że gama kolorystyczna jest naprawdę piękna - stonowane, naturalne odcienie idealne do dziennego makijażu. Jest w czym wybierać - serię zdominowały beże i beżo-róże, ale są również delikatne czerwienie i odcienie z domieszką fioletu.
Opakowanie szminek utrzymane jest w klasycznym, dość eleganckim designie. Plastik jest wytrzymały, więc szminka bez trudu przetrwa w czeluściach torebki. Zatyczka zamyka się wydając charakterystyczny klik! - nie ma obaw o samootwarcie pomadki. Na spodzie szminki umieszczony jest przezroczysty zbiorniczek z kolorem szminki. Całość prezentuje się bardzo efektownie i przyjemnie. Producent umieścił na opakowaniu informację o dokładnym (co do miesiąca) terminie przydatności produktu, za co należą mu się niziutkie ukłony, bo pomimo coraz większej dbałości o jakość produktów kosmetycznych, drukowanie precyzyjnej (i widocznej) daty ważności to nadal rzadkość. 
Kolor, który otrzymałam to Marilyn (Nr 07). Odcień ogromnie przypadł mi do gustu. Nie wiedzieć czemu do tej pory unikałam szminek w chłodnych, liliowych kolorach. W trakcie testów tej pomadki w pełni przekonałam się, że taka gama kolorystyczna pasuje do mnie równie dobrze jak zgaszone różo-beże, których mam w swojej kolekcji bardzo wiele.
Szminka nie posiada drobinek, co uważam za duży plus ponieważ przy takim kolorze dodatkowe naładowanie ust iskrzącymi drobinkami graniczyłoby z kiczem. Warto przy tym dodać, że brak drobinek nie oznacza pełnego matu - szminka pozostawia bardzo ładny, naturalny połysk. Pomadka ma kremową konsystencję, zapewne za sprawą masła shea i ekstraktu z mango dodanych do formuły produktu. Nie byłabym sobą, gdybym nie zachwyciła się zapachem :) Szminka posiada przepiękny, słodko-owocowy zapach, który dodatkowo uprzyjemnia i tak przyjemną aplikację :)
Przed pierwszym użyciem niesłusznie posądzałam szminkę Just Lips o bardzo mocną pigmentację. Tymczasem, pomadka posiada wykończenie sheer - pokrywa usta delikatną warstwą naturalnie błyszczącego koloru. Dzięki temu efekt przypomina połączenie szminki i odrobiny błyszczyka. Dobra wiadomość dla osób preferujących zdecydowany look - nasycenie koloru można stopniować dodając kolejne warstwy.
Just Lips nosi się na ustach bardzo komfortowo. Dzięki zastosowaniu naturalnych nawilżaczy formuła nie wysusza ust choć o specjalnym nawilżeniu raczej nie ma mowy. Szczególnym wrażliwcom polecam zabezpieczyć skórę ust przed wysuszeniem nanosząc przed aplikacją pomadki warstwę dobrego preparatu nawilżająco-odżywczego (polecam jak zwykle Carmex albo miodowe masełko Nuxe - klik-klik). Szminka utrzymuje się na ustach standardowo długo, czyli (bez jedzenia i picia) do około trzech godzin. Produkt zasadniczo nie zbiera się w kącikach ust, choć dla pewności lepiej raz na jakiś czas sprawdzić, czy pomadka nadal jest na swoim miejscu :)
Szminka bardzo ładnie łączy się z innymi kosmetykami kolorowymi do ust. Próbowałam zarówno w wersji solo jak i z bezbarwnymi/kolorowymi błyszczykami - efekt za każdym razem wyglądał interesująco i co najważniejsze - estetycznie. Poniżej zdjęcie ze szminką Just Lips i warstwą malinowego, delikatnie drobinkowego błyszczyka:
Jak się Wam podoba szminka Just Lips? Mnie ogromnie przypadła do gustu, nie tylko z uwagi na nietuzinkowy kolor ale również przyjemną, kremową formułę. Mam chrapkę na inne kolory, zwłaszcza przepiękny, złoty beż (Nr 14). Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o serii Just Lips i innych produktach do ust Vipery!  

Buziaki!
- pojemność: 4 g
- cena: 9,25 zł
- dostępność: małe drogerie, wyspy Vipera Cosmetics lub sklep internetowy producenta (klik-klik)

Podobne wpisy

37 komentarze

  1. Ładny kolor, świetne zdjęcia z tym storczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, podobny do soft mat manhattanu, której używam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor a usta masz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny kształt ust :) I pomadka też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek ! :) muszę się za nim rozejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor:) szkoda że u mnie nigdzie nie znalazłam kosmetyków z Vipery

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor totalnie nie mój ale sama szminka wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kolor... Szkoda, ze takie mi nie pasują ^^"

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie mój, mam z tej serii nr 3 i bardzo mi się podoba. Irytuje mnie natomiast zapach tych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panna N (Mrs. N), Malowana Lala - ja też tak myślałam :) Może warto spróbować? :)

    zoila, mnie zapach ogromnie przypadł do gustu. Nie lubię za to zapachu "babcinych szminek".

    Obsession, Basia - ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor - pięknie wygląda na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny jest! myslalm ze bedzie bardziej fioletowy albo cos w tym stylu. bardzo ladnie sie prezentuje na ustach twych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się akurat ten kolor - dla mnie zbyt różowy, wolę pomadki cieliste. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niecierpku, na Twoich zmysłowych ustach każdy kolor będzie wyglądał zniewalająco! :)
    Odcień bardzo ładny, twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za taką cenę chyba sobie jakąś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niecierpku, bez tuszu nie są już takie śliczne, możesz zerknąć tutaj: http://niczym-motyl.blogspot.com/2011/09/recenzja-bourjois-volume-glamour-ultra.html :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna, FlorenceBeauty chyba o niej wspominała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolor :)
    chciałabym mieć tak pełne i kształtne usta jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepieknie prezentuje sie szminka na twoich ustach:)dodatkowo rewelacyjne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna jest :) I zgadzam się z dziewczynami, usta masz zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, zakochałam sie w tym kolorze :) Strasznie kusisz do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.