Niecierpek tworzy: kupony z okazji Dnia Chłopaka :)

piątek, 30 września 2011

Usłyszałam dzisiaj, że CHŁOPAKIEM jest się niezależnie od wieku :) Skoro tak, postanowiłam zrobić Mojemu Chłopakowi mały prezent z okazji dzisiejszego święta. Jak wiadomo, najlepsze są prezenty własnoręcznie przygotowane. Jeszcze lepiej, jeśli są to prezenty, które można wykorzystać na różne sposoby. Najlepiej, jeśli są to KUPONY! :)
Pomysł jest prosty - kupony upoważniające posiadacza do ... Do wszystkiego, co tylko przyjdzie do głowy autorowi/autorce :) Im bardziej spersonalizowane, tym lepiej! W razie braku inwencji, pomocą służy Internet. W sieci znajduje się masa podpowiedzi dotyczących zajęć i aktywności, które mogą być przedmiotem kuponu. 
Ja swoje kupony przygotowałam według niezawodnej instrukcji Pauli z bloga One little smile (klik-klik - serdecznie polecam, Paula prowadzi fantastycznego bloga), wprowadzając kilka własnych modyfikacji. 

Całość jest naprawdę prosta w przygotowaniu, a efektowna w obdarowywaniu :)
Przygotowałam różne wersje - te z przymrużeniem oka i te bardziej wymarzone. Muszę przyznać, że świetnie się przy tym bawiłam :)

Jak Wam się podoba pomysł z kuponami? Mnie bardzo. Mam przeczucie, że Mojemu Chłopcu spodobają się jeszcze bardziej :) 
Buziaki!

Podobne wpisy

12 komentarze

  1. przeczytałam mężowi treśc widocznych kuponów i jak doszłam do "śniadania do łóżka" to zapytał - "całroczny?" :D hehe ma facet wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieram się za to. Pomysł świetny. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fantastyczny pomysł.trzeba bedzie wykorzystac:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł już czytałam o tym u Pauli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł:) i bardzo ładne wykonanie:) akurat dzień chłopaka się zbliża to można wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł :D i nie trzeba mieć fortuny hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) bardzo dobry pomysł :D tymbardziej że ponowne walentynki tuż tuż :D ale czy mogłabyś dać jakąś "instrukcję" lub jakąś pomoc dla tych mniej uzdolnionych ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mega pomysł! :) Ja jestem jedynie ciekawa, jak zrobiłaś kształt tych białych kuponików :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent wykorzystuję na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, jak przygotowałaś takie kupony mam na myśli kartki wraz z nadrukiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.