Lakier dnia: Essence - rich & pretty + poszukiwania ideału :)

niedziela, 11 września 2011

Nigdy nie byłam miłośniczką metalicznego manicuru, ale po przeczytaniu posta nissiax83 poświęconego nowym lakierom Chanel (klik), posiadanie tańszego odpowiednika koloru Graphite stało się moją obsesją :) Podczas wczorajszych zakupów w Douglasie (klik), w szafie Essence trafiłam na lakier z serii colour & go w odcieniu rich & pretty. Nie jest to, co prawda, dosłowna kopia propozycji Chanel, ale lakier przypadł mi do gustu na tyle, że przez jakiś czas zapomniałam o metalikach z górnej półki :) Na paznokcie położyłam dwie warstwy, które dodatkowo wzmocniłam stosując Essie Good to go. Oto efekty:

Obawiam się, że pomimo zadowalających efektów, nie ustanę w poszukiwaniach idealnego, metalicznego odcienia. Rezultaty będę na bieżąco relacjonować. Gdybyście były w posiadaniu tajemnej wiedzy na temat lakierów zbliżonych kolorem do tych prezentowanych przez Agę (nissiax83), proszę, nie zapomnijcie o mnie :)

Buziaki!

Podobne wpisy

2 komentarze

  1. Bardzo ładny odcień, poszukam przy najbliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ładny, ale jednak to nie to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.