Lakier dnia: Essence - 50's Girls Reloaded - druga odsłona + ogłoszenie

piątek, 30 września 2011

Ciąg dalszy lakierowego szaleństwa z LE Essence 50's Girls Reloaded! Dzisiaj przychodzę z krótką recenzją i zdjęciami drugiego z trzech lakierów, które udało mi się kupić.

Back to the 50's (nr 02) to intensywna czerwień. Kolor jest dość nietypowy, według mnie to mieszanka tonów pomidorowych i truskawkowych :) Jest w nim odrobina pomarańczy, ale są również akcenty chłodne. Lakier nie posiada drobinek. Całość prezentuje się bardzo efektownie. Długo szukałam dla siebie lakieru w odpowiednio czerwonym kolorze. Ten spełnił wszystkie moje oczekiwania.
Na paznokcie położyłam dwie warstwy lakieru. Muszę przy tym zaznaczyć, że z uwagi na świetną pigmentację jedna warstwa z powodzeniem wystarczy. Całość utrwaliłam top coatem Essie Good to go. Na palcu wskazującym, przy użyciu zestawu Essence, wystempelkowałam kwiatowy ornament. Niestety, lakier nawierzchniowy z Essie nie chciał współpracować z białym lakierem do stempelków. W efekcie, powstały nieładne smugi. To pierwszy przypadek, w którym Good to go rozmazał lakier, na który został położony. Może wynika to z formuły lakieru do stempelków a może z ze zbyt szybkiego użycia top coatu. Tak czy inaczej, następnym razem będę bardziej uważna.
W kwestii właściwości lakieru - Back to the 50's spisuje się dokładnie tak samo jak jego atramentowy poprzednik (I'm marine girl, nr 03), którego recenzja znajduje się tutaj.
Jak Wam się podoba? Mi bardzo przypadł do gustu. Zresztą, wszystkie lakiery z LE 50's Girls Reloaded mają piękne odcienie (no, może poza klasyczną bielą, za którą nie przepadam). Czerwienie noszę od czasu do czasu, ale Back to the 50's ma tak śliczny, nasycony kolor, że chyba zagości na moich paznokciach częściej :)
MAŁE OGŁOSZENIE: wiem, że nie wszystkie z Was mają dostęp do LE 50's Girls Reloaded. Tak się złożyło, że mam dwa lakiery w tym samym kolorze. Mowa o atramentowym odcieniu I'm a marine girl (nr 03). Gdyby któraś z Was była nim zainteresowana, proszę o kontakt mailowy. W razie braku chętnych, włączę go w skład rozdania, które w najbliższym czasie planuję ogłosić :)
Buziaki! 

Podobne wpisy

13 komentarze

  1. Świetny kolor. Piękna aranżacja tła do zdjęcia. Urocze te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, elegancka czerwień! Bardzo podobna do czerwonego lakieru Strawberry Kiss od Virtual (kolekcja owocowa), który nosiłam niemal całe lato non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor zupełnie nie mój, ale jak zwykle przyleciałam z przyjemnością oglądać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta czerwień, szkoda że mi nie udało się jej kupić (niestety zostały szybko wykupione :()

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! :)
    kolor też świetny, czerwień jest ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny - ślicznie dziękuję za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! :) no i lakier też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor cudny!!
    p.s. bardzo fajny blog - obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!
    jakie Ty cudne zdjęcia robisz:)) zazdraszczam ;)
    piękny kolor, a jeszcze piekniejsze sa Twoje paznokcie:)

    leal251

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) pozdrawiam
    Chętnie będę zaglądać tu częściej do Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.