Clinique - Chubby stick!

sobota, 3 września 2011

Jestem maniaczką kosmetyków do ust, ale zaczęłam się do tego przyznawać dopiero wtedy, gdy liczba moich zbiorów z dwucyfrowej przeskoczyła na trzycyfrową :) Dzisiaj przychodzę z krótką recenzją mojego ostatniego odkrycia - Chubby stick firmy Clinique.


Długo zastanawiałam się, jak nazwać ten produkt - ni to szminka, ni to kredka, ni to balsam - to coś dokładnie po środku :) Kosmetyk ma postać grubej kredki (przypomina kredki Jumbo z NYX).  Produkt wysuwa się poprzez przekręcenie metalowej podstawki.



Kolor, który posiadam to woppin' watermelon - uroczy, delikatny róż. Stosowanie balsamu jest bardzo przyjemne, w aplikacji przypomina szminkę, choć, z uwagi na mniejsze wymiary, Chubby stick pozwala precyzyjniej pokryć usta, bez obawy o wyjechanie poza ich granice.

To, co szczególnie przypadło mi do gustu w tym produkcie, to możliwość osiągania zróżnicowanych efektów. Balsam pozwala stopniować intensywność koloru. Nałożony w niewielkiej ilości pięknie wydobywa naturalną barwę. Aplikacja większej ilości daje efekt soczyście różowych, błyszczących ust. Dodatkową zaletą balsamu jest możliwość zastosowania jej jako bazy pod szminki i błyszczyki lub - co gorąco polecam - w charakterze kredki do obrysowania kształtu ust.

delikatne zaznaczenie kształtu ust
równomierna aplikacja na całe usta
Produkt utrzymuje się na ustach całkiem przyzwoicie, wytrzymuje kilka godzin bez konieczności nanoszenia poprawek. Aplikacja balsamu nie wymaga użycia lusterka, a solidne opakowanie pozwala na noszenie kredki w torebce bez obawy o uszkodzenie.

Czego chcieć więcej? Niczego! No, może pozostałych kolorów Chubby stick :)

Serdecznie polecam!

pojemność: 3g
cena: 79 zł (Douglas)

Podobne wpisy

5 komentarze

  1. Piękny kolor.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na moje rozdanie: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/09/rozdanie-give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazywałaś swoją kolekcję fragrance stick, czy mogłabyś powiedzieć do czego one służą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, ale jak dla mnie za droga;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolor! Oj strasznie mnie kuszą Stick-i :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.